همایش جامعه کار و تولید در البرز:

همایش جامعه کار، تولید و تعاون استان با حضور دکتر اله بداشتی در البرز برگزار شد.

با همت اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و بسیج کارگران و کارخانجات استان البرز همایش بزرگ جامعه کار،تولید و تعاون استان با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۷۷۰۲۹
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور؛ با همت اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و بسیج کارگران و کارخانجات استان البرز همایش بزرگ جامعه کار،تولید و تعاون استان با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار گردید.

در این مراسم دکتر اله بداشتی، رئیس بسیج کارگران و کارخانجات کل کشور، دکتر عبدالهی، استاندار البرز، سرهنگ پاسدار محمد جان محمدلو، مسئول ستاد تخصصی اقشار بسیج استان البرز، سرهنگ پاسدار مهران طیران، رئیس بسیج کارگران و کارخانجات استان البرز و دکتر دارایی، مدیر کل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان البرز حضور داشتند.

این مراسم با استقبال کم نظیر اقشار مختلف جامعه کار و تولید همراه بوده و تشکل­های کارگری و کارفرمایی استان در این مراسم شرکت کردند.

از جمله محورهای این مراسم می­توان به ایام الله دهه فجر، فرارسیدن انتخابات مجلس شورای اسلامی، مشارکت پرشور مردم در انتخابات در برابر فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان انقلاب اسلامی و ۴۴۲ شهید جامعه کارگری استان البرز اشاره نمود.

گفتنی است در پایان از خانواده معظم شهدا جامعه کار و تولید و کارگران بسیجی نمونه استان تقدیر شد.

ارسال نظرات