جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) گفت: دشمنان نظام و انقلاب همواره در تلاشند تا ملت را ناامید و نسبت به دولت بی‌اعتماد کنند، مأموریت سپاه برای حفظ انقلاب اسلامی، مقابله با ناامیدسازی مردم توسط دشمنان است.
کد خبر: ۹۵۷۷۰۴۷
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از فریمان، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی‌اکبر افراسیابی در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین والفجر ۸ و روز حفاظت اطلاعات در ناحیه مقاومت بسیج فریمان برگزار شد، اظهار کرد: بسیج همیشه زنده و روی پا است و همیشه در تمام صحنه‌های نظام و انقلاب حاضر است. این ایثار و کوشش شبانه‌روزی بسیجان عاملی برای پابرجا ماندن انقلاب است.

 وی ضمن تأکید بر نقش بی‌بدیل بسیج در حراست از انقلاب اسلامی افزود: حضور و تلاش همه اقشار بسیج باعث سربلندی نظام است و بسیج حافظ انقلاب است. انقلاب اسلامی ما انقلابی اعتقادی و بر خواسته از معنویت است و ما در دنیا هیچ جا سراغ نداریم که برای دین و شعائر اسلامی انقلاب کرده باشند.

 افراسیابی با بیان این مطلب که بسیج می‌خواهد از اسلام و دین حفاظت کند و این روحیه از خودگذشتگی در بسیجیان قابل‌تقدیر است، اعلام کرد: مأموریت بسیج این است که علاوه بر برنامه‌ریزی مدون، به حوزه کاری و مسئولیتی و مأموریتی، اشراف داشته و به دنبال تقویت و فرهنگ بسیجی باشد؛ زیرا پایگاه بسیج نقطه اتکا و اعتماد مردم و نقطه رفع مشکلات مردم است.

 جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: طرح اعتلای بسیج به دنبال دو هدف عمده تشکیل بسیج ده‌ها میلیونی و تربیت بسیج ۸ میلیونی متشکل از جوانان مؤمن انقلابی پای‌کار در نظام جمهوری اسلامی ایران است و خروجی طرح اعتلای بسیج؛ در مرحله نخست تربیت نیرو برای اداره بسیج و در مرحله بعد تربیت نیروی مؤمن و متعهد و مسئولیت‌پذیر در تراز انقلاب اسلامی برای به دست‌گرفتن اداره کشور و خدمتگزاری به مردم است.

 وی نیروهای بسیج را خادمان حرم انقلاب اسلامی دانست و توضیح داد: امروز مأموریت ما برای حفظ انقلاب اسلامی، مقابله با پروژهٔ ناامیدسازی مردم توسط دشمنان است و می‌بایست فرمان ولی‌فقیه در بسیج اطاعت شود .

 افراسیابی در ادامه باتوجه‌به نقش و اهمیت پررنگ انتخابات اسفندماه در سرنوشت کشور، گفت: امروز برای مقابله با توطئه‌های دشمنان باید بیش‌ازپیش با جهاد تبیین و تبلیغ چهره‌به‌چهره تلاش کنیم تا آحاد مردم با مشارکت بالا و حداکثری در انتخابات شرکت کنند. در روند انتخابات و در مرحله اول حضور و مشارکت مردم و در مرحله دوم انتخاب افراد اصلح مهم است؛ چون مجلس در رأس امور قرار دارد و در سرنوشت همه مردم ایران مؤثر است. بایستی افرادی را انتخاب کنیم که ضمن کارآمدی، خدمتگزار و دلسوز مردم باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها