خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه:

جوانان مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه گفت: جوانان مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند و باید در کادرسازی انقلابی به خوبی عمل کرده و در راستای تشکیل تمدن نوین اسلامی قدم بردارند.
کد خبر: ۹۵۷۷۰۷۶
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، غلامعلی یاربیگی در مراسم یادواره شهدای دانش‌آموزی ناحیه ۲ کرمانشاه که با حضور فرماندهان نظامی و مدیران ادارات دولتی برگزار شد، اظهار داشت: امروز به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: جوانان مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند و باید در کادرسازی انقلابی به خوبی عمل کرده و در راستای تشکیل تمدن نوین اسلامی قدم بردارند.

در ادامه مرتضی مردای از پیشکسوتان جهاد و شهادت و یادگاران هشت سال دفاع مقدس به تبیین مولفه‌های انقلابی‌گری پرداخت.

وی با اشاره به اینکه امروز باید از ویژگی‌های جوانان مبارز و پرشور دوران انقلاب اسلامی الگوبرداری کنیم، نسل حاضر را نیز پیرو منویات مقام معظم رهبری خواند و گفت: مردم غیور کرمانشاه در طول تاریخ به سلحشوری و وطن دوستی معروف بوده اند.

در ادامه سلمان محمدی؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه این حرکت‌های فرهنگی را در راستای تقویت بنیه فرهنگی مدارس و دانش‌آموزان موثر دانست.

وی سند اعتلای آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب را به‌عنوان چراغ راه و ابزارهای موثری برای تحقق گفتمان امام و رهبری به شمار آورد.

گفتنی است؛ با نقش‌آفرینی دانش‌آموزان بسیجی، برنامه‌های فرهنگی متنوعی در این مراسم، انجام شد که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار