کاخ سفید: ادعای کارلسون درباره بایدن و استراق سمع مضحک است

کاخ سفید اتهاماتی را که مجری و خبرنگار مشهور آمریکایی علیه رییس جمهور این کشور مطرح کرده است، رد کرد.
کد خبر: ۹۵۷۷۱۰۸
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴

کاخ سفید: ادعای کارلسون درباره بایدن و استراق سمع مضحک است

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از راشاتودی، تاکر کارلسون، مجری مشهور آمریکایی مدعی شده که جو بایدن، رییس جمهور این کشور در تلاش بوده است تا مانع مصاحبه او با ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه شود؛ با این حال، کارین ژان‌پیر، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید این اتهامات را رد کرد و آن را «مضحک» خواند.

کارلسون هم‌اکنون در مسکو به سر می‌برد و امروز تایید کرد که قصد دارد با پوتین مصاحبه کند و در ادامه نیز مدعی شد که او و تیمش در این مسیر مجبور بودند تا با مخالفت و کارشکنی دولت آمریکا مقابله کنند.

مجری سابق شبکه فاکس‌نیوز گفت: دولت بایدن تقریبا سه سال پیش به طور غیرقانونی جاسوسی ما را کرد و محتوای پیامک‌های ما را در اختیار خدمتکارانش در رسانه‌ها قرار داد. آنها این کار را کردند تا مانع مصاحبه ما با پوتین شوند.

ژان‌پیر در ابتدا در واکنش به اتهامات کارلسون گفت که «مطلقا» هیچ نظری نمی‌دهد اما اندکی بعد نظرش را عوض کرد و گفت: (حرف‌های کارلسون) یک تئوری و اظهارنظری مضحک درباره این دولت است.

کارلسون چندین بار ادعای مشابهی را مطرح کرده بود. به عنوان مثال او در سال ۲۰۲۱ در یکی از بخش‌های خبری فاکس‌نیوز گفت که در حین تلاش برای تدارک مصاحبه حضوری با پوتین، از طریق یک منبع متوجه شده است که سازمان اطلاعات آمریکا، مکالمات و تماس‌هایش را استراق سمع می‌کند.

ارسال نظرات