خبرهای داغ:
دبیر قرارگاه قرآنی نور سپاه حضرت ولیعصر (عج) از کسب رتبه اول رشته قرائت تحقیق توسط فرهنگیار قرآنی سروان مهدی سیاحی جمعی ناحیه هویزه در مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۷۱۱۷
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

سرهنگ پاسدار محمدرضا نعمتی مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات و دبیر قرارگاه قرآنی  نور سپاه حضرت ولیعصر (عج) گفت: این مسابقات در سال ۱۴۰۲ به میزبانی شهر مشهد برگزار شد.

 

وی افزود: سروان مهدی سیاحی در مسابقات قهرمانی قرآن سپاه در سال جدید در رشته اذان هم موفق به کسب رتبه دوم رشته اذان کل سپاه گردید.

 

سروان سیاحی مسئولیت اداره دارالقرآن کریم بسیج شهرستان هویزه را در کنار وظیفه اصلی و پست سازمانی خود به صورت خودجوش به عهده دارد که در حال حاضر ۶۰۰ بسیجی را در زمینه رشته های گوناگون قرآن آموزش می دهد.

 

سرهنگ نعمتی در پایان کسب این رتبه مهم را به خانواده بزرگ قرآنی کشور، قرارگاه قرآنی قرارگاه نورسپاه و استان و مردم شهیدپرور هویزه تبریک نموده و اظهار داشت: کسب این رتبه مهم با حمایت های فرمانده سپاه ولی عصر عج و رئیس قرارگاه قرآنی نور میسر گردید که جا دارد از حمایت های ایشان و نماینده محترم ولی فقیه در سپاه استان تقدیر گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها