سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور:

پیام سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشوربه مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیامی را صادر نمود.
کد خبر: ۹۵۷۷۱۱۹
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ،این سازمان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیامی را صادر نمود.

متن پیام به شرح زیر می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

و نريد ان نمن علي الذين استضعفوا في الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثين

آن گاه که تاریکی و ظلمت در حال بلعیدن دنیا بود به ناگاه روح خدا به اذن الله در کالبد ملت غیور ، متدین و ولایت مدار ایران دمیده شد و قیام عظیم ملت ایران در سال 1357 رقم خورد که علاوه بر سرنگونی نظام 2500 ساله شاهنشاهی و رژیم دست نشانده و سر سپرده پهلوی در ایران  پایه کاخ های ظلم و ستم ، استبداد و استعمار را نیز در سراسر دنیا به لرزه در آورد.

انقلابی که ثمره خون شهدای بسیاری از بهترین جوانان و انسان های آزاده این سرزمین است ضمن تغییر در حکومت دگرگونی های زیادی را در عرصه های محتلف اعتقادی ، فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی در کشور ، منطقه و جامعه جهانی به وجود آورد .

سیاست اسلام زدایی رژیم پهلوی و وابستگی آن به دولت های غربی ، منشاء اعتراضات فراوان همه اقشار جامعه از جمله روحانیون ، کارگران ، بازاریان ، دانشجویان به  رهبری امام خمینی (ره) گردید که از سال 1341 به طور جدی آغاز شد ، در این مبارزه مقدس نقش برجسته کارگران به وضوح قابل مشاهده است.

از طرف دیگر  امام‌خمینی (ره) مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی را تکیه به خدا، توجه به جنبه معنوی و استقبال از شهادت دانسته و  اصلی‌ترین دستاورد داخلی انقلاب را تشکیل نظامی دینی میداند  که در حوزۀ خارجی نیز به عنوان نقطه‌عطفی در جهان و  به الگوی مبارزۀ مردم تحت سلطه تبدیل شده است.

ویژگی منحصر به فرد انقلاب اسلامی که آن را از سایر انقلاب‌ها ممتاز می‌سازد، همانا پیروی از حرکت انبیای الهی است. 

حرکت انبیا نیز دارای ویژگی‌های منحصر به فردی بوده است که از آن جمله می‌توان به برتری دادن عقاید حق بر عقاید باطل اشاره کرد. 
مهم‌ترین ویژگی حرکت انبیا، و به تبع آن انقلاب اسلامی ایران، توجه دادن انسان به ابعاد معنوی اوست. همین ویژگی است که این حرکت را نسبت به حرکت‌های دیگر به‌طور کامل متمایز می‌سازد و انسانیت انسان را مورد توجه قرار می‌دهد.

حال بعد از گذشت چهل و پنج سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در نقطه ایی هستیم که در عرصه های مختلف علم و فناوری ، نظامی ، هسته ایی ، تولید و ... توانسته اییم به قله هایشان صعود کنیم و نور امید را در دل مردم عزیز ایران روشن کنیم .

از آنجایی که این نعمت شگرف به واسطه ایثار فداکاری و نثار خون پاک شهیدان در اختیار ما قرار گرفته است ما جامعه کار و تولید همانطور که در گذشته تا به امروز با اهدای 14000 شهید کارگر گلگون کفن وفادار ترین به انقلاب و نظام اسلامی بودایم و همواره مرزبندی های روشنی با دشمن داشته ایم و در مقابل فتنه گری ها ی آنها ایستاده ایم ، بر خود واجب می دانیم برای حفظ و ارتقا این انقلاب الهی تلاش نموده و تحت زعامت ولی امر خود امام خامنه ایی (مد ظله العالی) این انقلاب را به دست صاحب اصلی خود حضرت ولیعصر (عج) برسانیم .

در همین راستا سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و  جامعه کار و تولید ضمن حضور در راهپیمایی روز یکشنبه  22 بهمن ماه از تمامی برادران و خواهران خود در سراسر کشور دعوت می نماید تا با حضور گرم خود در جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت نموده و به تمام جهانیان نشان دهیم مامردم ایران پای انقلاب الهی خود ایستاده و از آن حمایت میکنیم . 

ارسال نظرات