یکی از یادگاران دفاع مقدس در جمع کارکنان ناحیه لردگان و خانمیرزا با اشاره به عملیات والفجر 8 گفت: والفجر هشت عبور از غیر ممکن ها بود.
کد خبر: ۹۵۷۷۱۳۰
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ راوی دفاع مقدس در جمع کارکنان ناحیه لردگان و خانمیرزا با تبریک دهه فجر انقلاب و سالروز عملیات والفجر هشت که به روز حفاظت اطلاعات نامگذاری شدگفت: دشمنان نظام با تبلیغات گسترده خود و به صورت علنی اعلام کردند که نظام اسلامی ایران به زودی انحلال خود را خواهد دید ولی همگان دیدند که ایران اسلامی با مکتب حسینی علیه السلام خود که شهدای جنگ تحمیلی و شهدای عملیات والفجر 8 با خون خود پای آن را امضاء کردند بیمه شده است.

محمد روزدار، با اشاره به وضعیت کشور در اوایل جنگ افزود: در اوایل جنگ مدیرت غیر انقلابی تلاش داشت فضای کشور را ناامید کند و وضعیت جنگ را به نفع دشمن بیان نماید تا به مقاصد شوم خود که انحلال نظام نو پا بود برسند.

وی، ادامه داد: بعد از اینکه فرماندهی کل قوا به امام راحل واگذار شد تحول عظیمی در جبهه به وجود آمد و نیروهای بسیجی و سپاهی جوان نبوغ خودر ا به نمایش گذاشتند و شرایط جنگ عوض شد  و دشمن فهمید که با فرزندان روح الله نمی تواند به سادگی مقابله کنند.

این رزمنده دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از نوابغ دوران دفاع سردار شهید حسن باقری بود که توانست با طراحی عملیات های زیادی اخلاص یک بچه شیعه را به نمایش بگذارد و  وضعیت جنگ تحمیلی را دگرگون کند که در ادامه منجر شد به عملیات غرور آفرین والفجر هشت شد.

محمد روزدارادامه داد: عملیات والفجر8 در شرایطی طرح ریزی شد که دشمن اصلا فکر نمی کرد که ایران بتواند از طریق اروند رود عملیات انجام دهد ولی رزمندگان دلیر و شجاع انقلاب اسلامی کاری انجام دادند که عملیات والفجر 8 در کتاب های درسی برخی از کشورهای دنیا تدریس شود.

ارسال نظرات