بیانیه سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور به مناسبت چهل وپنجمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانیه صادر نمود
کد خبر: ۹۵۷۷۱۳۴
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۲۲ بهمن سالروز احیای ارزش‌های اسلام ناب محمدی، روز استحکام پایه‌های انقلاب و عزت و سربلندی ایران اسلامی است که با حماسه ملت مسلمان ایران تحت عنایات خاص حضرت، ولی عصر (عج) تحقق یافت.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک تحول بنیادین و از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین رویداد‌های سیاسی، اجتماعی جهان در نیمه دوم قرن بیستم به شمار می‌آید. این انقلاب براساس آموزه‌های اسلام ناب محمدی و الهام گرفتن از ارزش‌های شیعی بویژه نهضت عاشورا در عصر حاضر، شیوه‌ی بدیعی برای مبارزه سیاسی _ اجتماعی بنیاد گذارد که در پرتو رهبری بزرگ مردی، چون امام خمینی (ره) اتفاق افتاد. این تحول الهی نه تنها اثری پایدار بر تاریخ معاصر ایران بر جای گذاشت، بلکه دامنه‌های فرهنگی و سیاسی آن جوامع دیگر را نیز در معرض دگرگونی قرار داد.

ایران اسلامی با وجود اعمال همه تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان قسم خورده اش نه تنها ذره‌ای از آرمان‌ها و اهداف انقلابی اش عقب نشینی نکرده بلکه باعزم، اراده و همت جوانان مومن و مسئولین خود توانسته به موفقیت‌های شگرف و بزرگی درعرصه‌های مختلف دست یابد.

اکنون جامعه صنعت و معدن کشور، دوشادوش ملت غیور و مسلمان ایران عزیز اسلامی در یوم الله ۲۲ بهمن ضمن تجدید پیمان با بنیانگذار انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند نظام و مقام معظم رهبری با حضوری منسجم و پرشور در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن، یک بار دیگر بصیرت، وحدت، انسجام، یکپارچگی و اتحاد خود را به جهانیان نشان خواهند داد و ثابت می‌کنند که انقلاب مستضعفان، تا ابد بیدار و هشیار به راه خود ادامه می‌دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار