خبرهای داغ:
شاهرود_دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود عنوان قهرمان قهرمانان مسابقات جهانی ارمنستان در فیزیک جوانان (رشته بدنسازی) را به دست آورد.
کد خبر: ۹۵۷۷۱۴۳
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود قهرمان قهرمانان جهان در رشته بدنسازی شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، رشید نوری دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در رشته فیزیک بخش جوانان مسابقات جهانی ارمنستان قهرمان قهرمانان شد.
نوری که دانشجوی رشته تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود است در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با بیان اینکه از سال ۹۷ شروع به فعالیت در رشته بدنسازی در کنار برادر و مربی خود کردم، اظهار کرد: اکنون مربی بدنسازی هستم و در یک باشگاه بدنسازی متعلق به خود و برادرم مشغول آموزش این رشته به مردم هستم.
او درباره نتایج و موفقیت‌های دیگری که کسب کرده است، افزود: قهرمانی در مسابقات نچرال استان تهران، چند دوره قهرمانی در مسابقات بدنسازی در رشته فیزیک استان سمنان و استان‌های همجوار و همچنین قهرمانی در مسابقه جایزه بزرگ منطقه آزاد قشم ازجمله افتخارات من بوده است.
قهرمان قهرمانان مسابقات جهانی ارمنستان با بیان اینکه خانواده‌ام مشوّق من در موفقیت‌های ورزشی بوده‌اند، ادامه داد: خانواده من آمیخته با ورزش هستند و این محیط موجب شد در تحصیل و شغل به سوی ورزش حرفه‌ای روی بیاورم.
نوری درباره اهداف آینده خود در رشته بدنسازی گفت: هدف اصلی من این است که سال به سال خود را ارتقا دهم و در سال‌های آینده در رشته بدنسازی کارت حرفه‌ای این رشته را اخذ کنم که مقدمه‌ای برای راهیابی به مستر المپیاست.
او درباره امکانات ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود هم گفت: این دانشگاه از امکانات خوبی به‌خصوص در بخش استادان رشته تربیت‌بدنی برخوردار است و جا برای ارتقا و گسترش امکانات ورزشی و توسعه آن را دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها