اردوی راهیان پیشرفت، در خاش برگزار شد

با همکاری سپاه، دانشگاه‌ها و قرارگاه سازندگی سپاه اردوی راهیان پیشرفت با هدف معرفی خدمات و دستاورد‌های نظام و آشناسازی دانشجویان با پروژه در حال کار راه آهن خاش به ایرانشهر، چابهار در مسیر‌های سخت گذر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۱۵۹
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاش؛ یکی از دستاوردهای مهم نظام اسلامی برای مردم سیستان و بلوچستان که در دولت سیزدهم تحقق یافت، اجرای پروژه شاخص راه آهن خاش به زاهدان، خاش به ایرانشهر و چابهار و نیز راه اندازی قطار مسافربری خاش به زاهدان است.


اهمیت دادن به مقوله جهاد تبیین و بیان خدمات نظام و تداوم خدمت رسانی، سبب ارتقای شاخص‌های رضایتمندی مردم می شود.


جانشین فرماندهی سپاه خاش گفت: برپایی اردوی راهیان پیشرفت در منطقه عمومی خاش با هدف آشناسازی دانشجویان و اساتید از خدمات نظام و چگونگی خدمات رسانی به مردم در شرایط دشوار و در مناطق صعب‌العبور صورت گرفت.


سرهنگ پاسدار علی عزیزی افزود: سپاه در راستای انجام وظایف محوله برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی تلاش می کند.


وی ادامه داد: اجرای این پروژه علاوه بر اینکه در ایجاد اشتغال برای مردم منطقه نقش بسزایی داشته در مبحث تامین امنیت و کاهش دادن آسیب های اجتماعی تاثیرهای مثبتی به دنبال دارد.


حامد رزاقی مدیر پروژه خط آهن خاش به ایرانشهر و زاهدان بیان کرد: پروژه شاخص راه آهن چابهار به زاهدان از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری بوده و با نگاه ویژه معظم له، با حمایت های دولت، قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه، موسسه راه سازه و همکاری و حمایت ارگانهای مختلف، مشارکت مردم با قوت در حال اجرا است.


وی اظهارداشت: بسیار خوشحال هستیم که با تلاش و پیگیری های مستمر و انجام کارهای جهادی توانستیم پروژه خط ریلی خاش را تکمیل و به بهره برداری برسانیم و هم اینک در قسمت خط ریلی خاش به ایرانشهر نیز اقدامات قابل وصفی در حال انجام است.


پروژه‌ زیرسازی راه آهن چابهار به زاهدان در محدوده قطعه ۶ ب که در حوزه خاش قرار دارد، به طول ۵۶ کیلومتر در حال اجرا بوده افزون بر ۴۰۰ نیروی مشغول به کار دارد که ۷۰ درصد آنها بومی بوده و حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که ۱۶۷ دستگاه ابراهه، ۳ تقاطع و ۴ پل خاص در مسیر آن اجرا شده و بر حسب اظهارات مجری پروژه تا اواخر مهرماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار