مرحله سی و هفتم رزمایش مواسات و کمک های مومنانه همراه با اهدای 130 سری جهیزیه به نوعروسان در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۱۹۲
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ این رزمایش به مناسبت دهه فجر و گرامیداشت عید مبعث، باحضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در شهرکرد برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  گفت: به مناسبت دهه فجر و عید مبعث پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، سی و هفتمین مرحله رزمایش کمک های مؤمنانه با اهدای 130 سری جهیزه به نوعروسان و مزدوجین عزت مند استان چهارمحال و بختیاری  به ارزش بیش از 4میلیارد و 200 میلیون تومان برگزار شد.

سردار اکبری افزود: تاکنون 8هزار و 200 سری جهیزیه در استان چهارمحال و بختیاری  تإمین و تحویل نوعروسان در شهرستان های مختلف شده است.

وی ادامه داد:‌از شروع نهضت مواسات و کمک های مؤمنانه 623 هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش 1400 میلیارد تومان با همت خیرین و نهادهای حمایتی توسط سپاه و بسیج تإمین و در همه شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری  تحویل خانواده های نیازمند گردیده است.

سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان هم گفت:‌ 130 سری جهیزیه در این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه استان چهارمحال و بختیاری  تهیه شده که در بین مزدوجین عزتمند که توسط گروه های جهادی شناسایی شده اند در شهرستان های مختلف چهارمحال و بختیاری  توزیع می شود.

وی افزود: این جهیزیه ها شامل اقلامی همچون؛ یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون، اتو، پتو و فرش می باشد.

ارسال نظرات