خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان خبر داد:
فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در کنار سایر اقشار بسیج ظرفیت نقش‌آفرینی مردم را در کمک به دستگاه‌های دولتی رقم زده است
کد خبر: ۹۵۷۷۲۴۲
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج اصفهان، سردار مجتبی فدا در حاشیه مراسم تجهیز قرارگاه‌های جهادی منطقه‌ای استان به تجهیزات عمرانی، گفت: تا الان بالغ بر سه هزار و ۴۰۰ گروه جهادی استان تشکیل شده است که به‌واسطه سازماندهی این گروه‌های جهادی و هم‌افزایی و همپوشانی این گروه‌ها در شهرستان‌های مختلف، ۳۲ قرارگاه منطقه‌ای تشکیل شده است.

وی افزود: برای اینکه گروه‌های جهادی در عرصه خدمت و حوادث غیرمترقبه در اولین فرصت وارد صحنه شوند و نسبت به امدادرسانی و کمک به مردم اقدام کنند باید به تجهیزات موردنیاز مجهز شوند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) گفت: تا الان ۱۲ قرارگاه تجهیز شده‌اند و امروز نیز ۶ قرارگاه فرعی دیگر با پیگیری‌های بسیج استان تجهیز می‌شوند که در مجموع تعداد قرارگاه‌های مجهز شده به ۱۸ مورد می‌رسند.

سردار مجتبی فدا گفت: هر یک از این مجموعه اقلام شامل دریل هیلتی، بالابر، دریل، پمپ باد، پیستوله رنگ، فرز پروفیل بر، اتوی لوله و فرغون بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان است و امروز بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان تجهیزات در اختیار گروه‌های جهادی قرار می‌گیرد.

وی افزود: تا پایان سال نیز چند مرحله تجهیز دیگر خواهیم داشت که در مدت باقیمانده در بین گروه‌های جهادی توزیع خواهد شد

ارسال نظرات