خبرهای داغ:
زارعی:

انتخاب امروز ما آینده فرزندانمان را رقم خواهد زد

همدان-مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه انتخاب امروز ما آینده فرزندانمان را رقم خواهد زد، گفت: همه ما سندی برای آیندگان خواهیم بود که به خاطر این انتخاب‌ها قضاوتمان خواهند کرد.
کد خبر: ۹۵۷۷۲۵۱
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
انتخاب امروز ما آینده فرزندانمان را رقم خواهد زد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عاطفه زارعی امروز در ویژه برنامه «جهاد تبیین، انتخاب من انقلاب است» که در کتابخانه عمومی پروین اعتصامی همدان برگزار شد، با بیان اینکه دهه فجر میراث به جامانده از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است، اظهار کرد: در طی ۴۵ سالی که گذشت شاهد پیشرفت‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و علمی در کشور و حضور زنان در همه حوزه‌های جامعه هستیم.

وی با اشاره به اینکه ارتقا جایگاه زنان از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، افزود: دشمن به دنبال از بین رفتن بنیان خانواده که زن در کانون آن قرار دارد، است تا بتواند به اهداف فرهنگی خود نایل شود چرا که مادران به عنوان هسته اصلی خانواده از عناصر اصلی هستند که رفتار آن‌ها بر همه افراد خانواده تأثیر می‌گذارد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان یکی از انتخاب‌های مهم ما، انتخاب سرنوشت خودمان است، تصریح کرد: ما در انتخاب آگاهانه نیاز به بصیرت هستیم تا با انتخابی که صورت می‌گیرد؛ جامعه مدیریت و راهبری شود.

وی با بیان اینکه انتخاب امروز ما آینده فرزندانمان را رقم خواهد زد ادامه داد: در مطالعه تاریخ معاصر می‌بینیم که انتخاب‌ها چه نقشی در سرنوشت کشور ایفا کردند و همه ما سندی برای آیندگان خواهیم بود که به خاطر این انتخاب‌ها قضاوتمان خواهند کرد.

زارعی تأکید کرد: امیدوارم ما بتوانیم نمایندگانی را راهی مجلس کنیم تا مجلسی علمی، قوی و محکم داشته باشیم که شناخت دقیقی از جامعه ما دارد.

وی با تأکید بر اینکه در این میان سواد رسانه‌ای بسیار مهم است و باید از منابع معتبر اطلاعات لازم را کسب کرد، تصریح کرد: انتخابی آگاهانه و با شناخت باعث اتفاقات خجسته در کشور خواهد شد و باید  از افراد دارای تحلیل و اندیشه بخواهیم که در انتخابات مشارکت جدی داشته باشند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به اینکه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تنها ۹ باب کتابخانه عمومی  در شهر‌ها وجود داشت، خاطرنشان کرد: امروز تعداد کتابخانه‌های عمومی به ۱۱۸ باب رسیده است که ۴۵ باب آن در روستا‌ها است و بزرگ‌ترین کتابخانه عمومی مرکزی منطقه غرب کشور در نظام مقدس جمهوری اسلامی در همدان احداث شده است.

وی گفت: بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال خیرین در حوزه زیرساخت‌ها به اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان کمک کردند که نشانه بارز مردم فهیم و مسئولیت پذیر و سختکوش استان همدان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات