به مناسبت دهه مبارک فجر:

کارگاه کنشگری و تحلیل سیاسی ویژه فرماندهان و مدیران بسیج در سپاه تنگستان برگزارشد

علی حقانی در کارگاه کنشگری و تحلیل سیاسی که در سپاه تنگستان برگزارشد گفت: شرکت در انتخابات حقی است که خداوند به انسان عطا نموده است.
کد خبر: ۹۵۷۷۲۶۰
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان،علی حقانی کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در کارگاه کنشگری و تحلیل سیاسی که به مناسبت دهه مبارک فجر در سپاه امام علی علیه السلام تنگستان باحضور فرماندهان و مدیران بسیج برگزار شد گفت: از منظر آیات قرآن و روایات اسلامی و گفتمان امام راحل و رهبری معظم انقلاب اسلامی انسان موجودی است که سرنوشت فردی و اجتماعی خود را رقم می‌زند.

علی حقانی در ادامه افزود: شرکت در انتخابات هم حق انسان است و هم تکلیف، که با انجام آن تکلیف آن حق محقق می‌شود.

کارشناس سیاسی این کارگاه با اشاره به وظیفه هر ایرانی است که در انتخابات شرکت نماید ودیگران را نیز ترغیب کند تصریح کرد: در ترغیب شهروندان و دوستان به شرکت در انتخابات همین نکته باید گوش زد شود که انتخابات وظیفه ملی شرعی می‌باشد و عدم حضور در انتخابات خسارت‌های بی‌شماری را به بار خواهد آورد.

ایشان از انتخاب آگاهانه سخن به میان آوردند وتصریح کردند: با عدم حضور در انتخابات و نرساندن مطالبه خود به گوش مسئولان نمی‌توان امیدوار بود که برای تحقق مطالبات ما قدمی برداشته شود. و شرکت نکردن در انتخابات به صورت ناآگاهانه نتیجه‌ای جز استمرار وضع موجود ندارد.

علی حقانی در پایان به سوالات وشبهات شرکت کنندگان دراین کارگاه پاسخ دادند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات