خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد امام خمینی حمیدیه از اهدای وسایل سرمایشی و گرمایشی به مددجویان زیر پوشش شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۷۳۶۵
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، عباس مرمزی گفت: همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، ۴۱ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی شامل؛ ۱۶ دستگاه آبگرمکن گازی، ۱۵ دستگاه بخاری گازی و ۱۰ دستگاه یخچال-فریزر به خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی حمیدیه که از داشتن این لوازم ضروری محروم بودند، اهدا شد.

وی هدف از اهدای این لوازم خانگی را رفع نیاز‌های اساسی و رفاه حال افراد کمتر برخوردار زیر پوشش عنوان کرد و افزود: این لوازم باحضور سرگرد جلالی، جانشین فرماندهی ناحیه امام رضا (ع) اهدا شدند.

مرمزی اعتبار هزینه شده برای خرید این تعداد وسایل سرمایشی و گرمایشی را به ارزش مبلغ ۲ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: همه تلاش خود را برای توانمندسازی و رفع نیاز‌های خانواده‌های زیر پوشش به کار گرفته ایم و انتظار می‌رود خیران و نیکوکاران ما را در خدمت به اقشار کمتر برخوردار شهرستان حمیدیه یاری کنند.

در پایان سرگرد جلالی از همکاری سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی ابراز خردسندی کرد و گفت: تعامل‌ها در زمینه‌های مختلف ازجمله ساخت مسکن مددجویی و تامین لوازم ضروری منزل و محرومیت زدایی بیشتر خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها