خبرهای داغ:

نگاهی کوتاه به زندگی نامه دانش آموز بسیجی ، شهید ابراهیم ریحانی نژاد از روستای اعلاء شهرستان صیدون

شهید ریحانی نژاد علیرغم سن کم به خاطر عشق به اهل البیت و تبعیت از رهبر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۳۷۰
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج باغملک؛شهید ابراهیم ریحانی نژاد فرزند خداداد در سال ۱۳۴۹ در خانواده ای مذهبی در روستای اعلا دیده به جهان گشود.

وی دوران کودکی خود را با سختی در روستا با کار و تلاش سپری کرد ، و از همان دوران کودکی علاقه خاصی به معارف اسلامی و اهل بیت داشت ، نماز اول وقت میخواند و رفتارش نمونه ای از اخلاق اسلامی بود و در زمان جنگ شوق عجیبی جهت شرکت در جبهه ها پیدا کرد.

شهید ریحانی نژاد علیرغم سن کم به خاطر عشق به اهل البیت و تبعیت از رهبر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد و پس از مدت ۴۵ روز حضور در جبهه در کردستان به علت وضعیت بیماری پدر که جانباز بود در عملیاتی فاو ناچار به خانه برگشت شد.

در ایام مرخصی آرام و قرار نداشت و با کوله باری از صداقت و اخلاص مجدد با کسب اجازه از پدر بزرگوارش به جبهه جنگ باز گشت و این اسطوره مقاومت در تاریخ ۱۳۶۵/۷/۲۳ در منطقه ی عملیاتی فاو شوق دیدار دوست و وصال عشق او را به پرواز وا داشت و با اصابت ترکش وضوی خود را با خون رنگینش کامل کرد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر شهید ریحانی نژاد در روستای اعلا با شکوه فراوان تشییع و به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها