معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: زنان در کنار امور زندگی در فعالیت‌های تولیدی و صنعتی به نقش‌آفرینی و خدمت به جامعه و خانواده می‌پردازند.
کد خبر: ۹۵۷۷۴۳۱
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، انسیه خزعلی روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: بر اساس این طرح، زنان در کنار امور زندگی در فعالیت‌های تولیدی و صنعتی به نقش‌آفرینی و خدمت به جامعه و خانواده می‌پردازند.

وی با قدردانی از اقدامات مسئولان یزد در تقویت بنیان خانواده و کمک به اجرای طرح‌‌های مختلف مورد نیاز برای زنان ادامه داد: معاونت رئیس جمهوری در امور بانوان دارای سه برنامه اصلی برای جامعه هدف است که در برخی استان‌ها کار شروع شده و برای تحقق کامل آن‌ها ادامه دارد.

معاون رئیس جمهور در امور بانوان بیان کرد: طرح زندگی و بالندگی، رویداد خانواده و طرح شناسایی زنان تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف جزو برنامه‌های مهمی است که در دو سال اخیر آغاز شده و بر اساس اهداف نظام و دولت با قوت ادامه دارد.

خزعلی تاکید کرد: هدف زندگی طیبه در سایه همکاری و اجرای طرح‌های مختلف با جلب مشارکت مردم، مسئولان و بانوان اجرایی می‌شود و دولت با همه توان برای تحقق خانواده در تراز انقلاب اسلامی وظایف خود را بیش از گذشته در کشور انجام می‌دهد.

همچنین آیت الله محمدرضا ناصری به اهمیت توجه به دو کانون مساجد و مدارس اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت این مراکز به نحو مناسب استفاده شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: دشمنان در قالب تهدید نرم برای تضعیف این سنگرهای مهم و رسیدن به اهداف خود سخت در تلاش هستند و باید برای مبارزه با اهداف استکبار همیشه با بصیرت عمل کرد.

وی بیان کرد: توجه به صنعت پوشاک و کاهش ساعت کار زنان در دستگاه‌های اداری به چهار ساعت در روز نقش مهمی در تقویت بنیان خانواده در کشور دارد.

همچنین مهران فاطمی با تبریک دهه فجر و ماه رجب از حمایت و همراهی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد و مسئولان برای تحقق اهداف دولت در حوزه خانواده قدردانی کرد.

استاندار یزد افزود: نقش خانواده و ضرورت تقویت آن بر اساس اهداف نظام و برنامه‌های دولت موضوعی مهم است و همه باید در کنار هم وظایف خود را در استان با جدیت پیگیری و انجام دهند.

ارسال نظرات