فرماندار شهرستان فیروزه گفت: همزمان با دهه مبارک فجر بیش از ۳۰۰ طرح عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در این شهرستان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۷۷۵۵۸
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲

بهره برداری از ۳۰۰ طرح عمرانی در فیروزه

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از فیروزه: مهدی باغیشنی، اظهار کرد: ۴۰ طرح از این تعداد عمرانی و خدماتی است که با هزینه ۷۷۰ میلیارد ریال در مناطق شهری و روستایی فیروزه اجرا شده است.

وی تصریح کرد: بهره برداری از کارخانه لوله های نواری (لوله های انعطاف پذیر لاستیکی مخصوص آبیاری تحت فشار) با هزینه ۱۵۰ میلیارد ریال از سوی سازمان تعاون روستایی مهمترین طرح افتتاح در این شهرستان بوده است.

فرماندار فیروزه بیان کرد: چهار نیروگاه (پنل) خورشیدی برای چهار خانواده تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شهرستان به بهره برداری رسید که زمینه درآمدزایی مناسب برای این خانوارها را فراهم می کند.

وی افزود: زیرسازی آسفالت معابر، احداث چهار مسکن مددجویان سازمان های حمایتی و لوله گذاری شبکه آب کشاورزی برای ۶ روستا و بهره برداری از دوربین های پایش تصویری لایروبی قنوات از دیگر طرح های افتتاح شده در این ایام بوده است.

باغشینی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی ساخت خانه بهداشت روستای "وزیریه" شهرستان فیروزه در این ایام آغاز شد.

گفتنی است: شهرستان ۴۲ هزار نفری فیروزه با دو بخش مرکزی و «طاغنکوه» دارای سه شهر فیروزه، «همت آباد» و«گرماب» و ۷۷ روستای بالای ۲۰ خانوار در ۱۴۰ کیلومتری غرب مشهد واقع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار