حجت الاسلام معبودی در دیدار از مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه سیدالشهدا (ع):

وقایع دوران دفاع مقدس باید با دقت و حساسیت جمع آوری ، نگهداری وبه نسل های آینده منتقل شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در دیدار از مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه استان تهران بر نشر و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوان و نسل های آینده تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۷۷۵۶۵
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶

به گزارش روابط عمومی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران؛ حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با حضور در دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه استان تهران ، ضمن عرض خداقوت به کارکنان این مجموعه از تلاش های این عزیزان در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ و نشر آثار دفاع مقدس قدردانی کرد.

وی گفت:  کاری که شما انجام می دهید بسیار ارزشمند و مفید است. اگر شما  آثار شهدا را جمع آوری نکنید این گنجینه های ارزشمند به مرور زمان از بین می رود . حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: کار شما در جمع آوری حماسه های دوران دفاع مقدس، وصیت نامه شهدا، خاطرات پدران و مادران شهدا بسیار مقدس و ارزشمند است.

 نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) تاکید کرد: آثار شهدا و اتفاقات و وقایع دوران دفاع مقدس باید با دقت و حساسیت جمع آوری ، نگهداری وبه نسل های آینده منتقل شود تا نوجوانان و جوانان بدانند که پدران، برادران و هموطنان آنها در دوران دفاع مقدس برای حفظ تمامیت ارضی کشور و حفظ آب و خاک و ناموس کشور چه رشادت ها و از جان گذشتگی هایی انجام دادند.

وی یادآور شد: رزمندگان ما در طول دوران دفاع مقدس با کمبود آب و مواد غذایی و تجهیزات نظامی که در تحریم بودیم، با قدرت ایمان و تقوا در مقابل دشمن تا دندان مسلح که از سوی اکثر کشورهای جهان حمایت می شد، ایستادند و نگذاشتند یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد.

  رزمندگان ما از زن و فرزند و رفاه  و آسایش و خانه و کاشانه خود دور بودند و با قدرت ایمان و تکیه بر یاری خداوند،  توانستند به هدف الهی خود برسند. جبهه برای ما یک دانشگاه بود و امروز باید این دستاوردها را حفظ و منتشر کنیم و نسل های آینده را در  این دانشگاه پرروش دهیم.

  

محمد علی اسدی  مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از فعالیت های این مجموعه پرداخت و گفت: تا الان آثار و کتاب های زیادی درخصوص نقش رزمندگان لشکر 10 حضرت سیدالشهدا(ع) در عملیات های دوران دفاع مقدس منتشر شده است و از ظرفیت بازنشستگان و وابستگان سپاه که در طول دوران دفاع مقدس حضور داشته اند برای تدویان آثار بهره گیری شده است.

اسدی در ادامه به برگزاری کنگره ملی فرماندهان و 12000 شهید استان تهران اشاره کرد و گفت: آئین اختتامیه این اجلاسیه در31 فروردین ماه سال 1403 در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

  

ارسال نظرات