خبرهای داغ:
حجت الاسلام عبدالحمید یازرلو گفت: افتخارات و دستاوردهای زمان حال قابل قیاس با زمان سلطنت پهلوی و قبل آن نیست و همه به برکت حضرت امام و رهبری ایشان و مقام معظم رهبری و شهدای کشور است.
کد خبر: ۹۵۷۷۵۷۹
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴

شهدا مایه خیر و برکت جامعه هستند / حضور در انتخابات از مهم ترین شئون ولایت مداری

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام عبدالحمید یازرلو مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آزادشهر در مراسم یادواره شهدای خانگی در منزل پدر شهید میرعلی میرعرب در روستای تیلان گفت: شهدا مایه خیر و برکت جامعه هستند و بر ما واجب است که سیره شهدا را مطالعه کرده و به وصیتنامه ایشان توجه ویژه داشته باشیم. با یک نگاه اجمالی به سیره و زندگینامه شهدا در میابیم که تمام زندگی شان را در خدمت به خلق سپری کرده اند.

وی در بیان برکات انقلاب اسلامی اظهار داشت: افتخارات و دستاوردهای زمان حال قابل قیاس با زمان سلطنت پهلوی و قبل آن نیست و همه به برکت حضرت امام و رهبری ایشان و مقام معظم رهبری و شهدای کشور است.

یازرلو تصریح کرد: جایی که ما برای خرید یک سیم خاردار با مشکل مواجه بودیم و ممانعت فروش به ما وجود داشت، در حال حاضر به جایگاهی رسیده ایم که کشورهای جهان در صف خرید تسلیحات، دانش و تکنولوژی از ما در رقابت هستند که همه این برکات در زمانی برای ما فراهم آمده که ما در سخت ترین شرایط تحریم بودیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آزادشهر در پایان با اشاره به موضوع انتخابات خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات از مهم ترین شئون ولایت مداری و پایبندی به ارزشهای انقلاب اسلامی ست و اگر داعیه ولایت مداری و انقلابی گری را داریم بایستی ضمن حضور خود از دیگران نیز برای پرشور شدن این انتخابات دعوت کنیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها