مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با سراسر کشور گروه‌های جهادی سازمان بسیج حقوقدانان و مرکز وکلای دادگستری استان خدمت‌رسانی به مردم را آغاز کردند.
کد خبر: ۹۵۷۷۵۸۸
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

سرهنگ پاسدار ابوالحسن رضائی، مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: همزمان با سراسر کشور، رزمایش تخصصی جهادی بسیج حقوق دانان در استان سیستان و بلوچستان با رمز یا رسول الله(ص) به مدت ۸ روز در ایام دهه فجر، پیروزی انقلاب اسلامی، از روز جمعه ۱۳ بهمن تا ۲۰ بهمن برگزار می‌گردد.

سرهنگ رضائی افزود: در این رزمایش که در قالب طرح جمعه تا جمعه اجرا می شود 8گروه‌ جهادی سازمان بسیج حقوقدانان و مرکز وکلای دادگستری استان خدمت‌رسانی به مردم در زمینه ارائه مشاوره‌های حقوقی و قضائی را آغاز کردند.

وی افزود: به همین مناسبت گروه‌های جهادی بسیج حقوقدانان علاوه‌بر حضور در میزهای خدمت روزهای جمعه در میعادگاه نماز عبادی سیاسی آدینه، شب‌ها همزمان با نماز مغرب و عشا نیز در مساجد حضور یافته و مشاوره حقوقی رایگان به مردم ارائه می‌دهند.

این مسئول ادامه داد: این رزمایش خدمت‌رسانی جهادی تا پایان دهه فجر علاوه‌بر مساجد در مصلی‌های نماز جمعه و کانون‌های بسیج حقوقدانان در سراسر استان نیز ادامه خواهد داشت.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در این رزمایش جهادگران بسیجی حقوق دان در سراسر استان بصورت تخصصی، اقدام به ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگان، برگزاری جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان معسر، ارائه کمک‌های مومنانه، برپایی نمایشگاه دستاورد‌های حقوقی و قضایی و فعالیت‌های جهادی، کمک به رفع موانع حقوقی تولید، ترویج فرهنگ صلح و سازش، جهاد تبیین و روشنگری و برگزاری کارگاه‌های آموزش همگانی حقوق در مساجد، مصلی ها، بقاع متبرکه، اماکن عمومی و مدارس و... می‌نمایند.

ارسال نظرات