مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: رزمایش جهادی دامپزشکی گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر به منظور خدمت‌رسانی به بهره‌برداران مناطق کمتر توسعه یافته فنوج، نیکشهر و قصرقند برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۵۹۹
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷

غلامرضا سرگزی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، اظهار کرد: اجرای طرح رزمایش جهادی دامپزشکی علاوه بر کمک به حفظ سرمایه‌های دامی کشور، افزایش تولید و بهره‌وری دام‌ها و کنترل بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و دام به ماندگاری مردم در روستاهای منطقه و تامین امنیت غذایی در کشور نیز کمک می‌کند.

وی افزود: جهاد دامپزشکی سیستان و بلوچستان با عنوان رزمایش شهدای راه قدس در پنج محور عملیاتی شامل، سمپاشی دام و اماکن دامی، واکسیناسیون رایگان دام سبک، واکسیناسیون رایگان طیور بومی روستایی، برگزاری دوره‌های آموزشی و ترویجی برای بهره‌برداران و همچنین معاینه و درمان رایگان دام‌ها مناطق کمتر توسعه یافته استان انجام شد.

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان در خصوص رزمایش جهادی منطقه بلوچستان تصریح کرد: رزمایش خدمت‌رسانی که از روز شنبه ۱۴ بهمن‌ماه آغاز و تا پایان روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه به مدت سه، به دامداران و عشایر منطقه بلوچستان ۱۴ هزار خدمت رایگان دامپزشکی ارائه شد.

ارسال نظرات