خبرهای داغ:
کاظم زاده:

رمز پیروزی ما ایمان به جوانان است

همدان-نماینده فرمانده هوافضای سپاه بابیان اینکه رمز پیروزی ما ایمان به جوانان است، گفت: برگزاری این اردوها باعث آشنایی دانش‌آموزان با پیشرفت‌ها و دستاوردهای ایران اسلامی در بحث هسته‌ای، پدافندی و پهبادی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۷۶۲۸
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جمعی از دانش آموزان دبیرستان راهیان کوثر همدان درقالب اردوهای علمی و تفریحی راهیان پیشرفت وامید از دستاوردهای هوایی و پهپادی، در پایگاه هوایی شهید کریمی کاشان بازدید کردند.

نماینده فرمانده هوافضای سپاه در حاشیه بازدید دانش‌آموزان اظهار کرد: رمز پیروزی ما ایمان به جوانان است و اگر این اعتماد در مدیریت‌های تصمیم‌ساز کشور جاری شود بسیاری از گره‌ها باز خواهد شد.

عبدالعظیم کاظم زاده گفت: بازدید دانش‌آموزان از پیشرفت‌های نظامی کشور، باعث می‌شود آنجا که دشمن با تحریف حقایق، ناامیدی را در فضای مجازی ترویج می‌کند، نتواند به اهداف خود دست یابد چراکه آشنایی دانش‌آموزان با این دستاوردها نوعی جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه رمز پیروزی ما ایمان به جوانان است، افزود: برگزاری این اردوها باعث آشنایی دانش‌آموزان با پیشرفت‌ها و دستاوردهای ایران اسلامی در بحث هسته‌ای، پدافندی و پهبادی می‌شود.

گفتنی است؛ رونمایی از سامانه موشکی ۱۰۰درصد بومی طبس، شبیه‌سازی بعضی از عملیات‌های دوران دفاع مقدس و اجرای برنامه‌های فرهنگی، از جمله برنامه‌های اجرایی در این اردو بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات