خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری:

حجاب هرگز مانع پیشرفت زن ایرانی نبوده است

همدان- فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: حجاب هرگز مانع پیشرفت زن ایرانی نبوده و در سال‌های پس از انقلاب شاهد درخشش بانوان محجبه ایرانی در تمام عرصه‌ها از قبیل ورزشی، علمی، پزشکی، مهندسی و ... بوده‌ایم.
کد خبر: ۹۵۷۷۶۳۴
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در جشنواره ورزشی بسیج جامعه زنان شهرستان نهاوند ضمن تبریک دهه مبارک فجر، با اشاره به وضعیت و جایگاه بانوان در قبل و بعد از انقلاب اظهار کرد: زنان به عنوان بخش مهمی از اجتماع، وظایف خطیری را عهده‌دار هستند ‫و همراه با مردان در صحنه‫های مختلف حضور فعالانه دارند.

وی گفت: در دوران قبل و بعد از انقلاب در کشور ما جایگاه و حقوق زنان فراز و نشیب‫هایی بسیاری داشته است اما پس از انقلاب و به برکت خون شهدا زنان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: حجاب هرگز مانع پیشرفت زن ایرانی نبوده و در سال‌های پس از انقلاب شاهد درخشش بانوان محجبه ایرانی در تمام عرصه‌ها از قبیل ورزشی، علمی، پزشکی، مهندسی و ... بوده‌ایم.

وی بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی و استکبار جهانی و نظام سلطه برای انحراف زن مسلمان تمام تلاش خود را بکار برده و از طریق فضای مجازی و ماهواره‌ و برنامه‌های مختلف قصد دارند زن را که ریشه هر خانواده‌ای است به انحراف بکشاند اما بصیرت لازم بانوان ایرانی نقشه آنها را خنثی کرده است.

مختاری گفت: زنان ایران ثابت کرده‌اند که پای نظام و رهبری مانده‌اند و در این مدت مادران متدین و انقلابی ایران اسلامی در دامن خود فرزندان مومن و انقلابی را پرورش داده‌اند که شهدای ما از همین پرورش یافتگان دامن پاک مادران ایرانی هستند.

وی خطاب به مادران و زنان افزود: مادران عزیز مراقبت لازم را از کودکان و فرزندان خود در این فضای تهدیدآمیز مجازی داشته باشند .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به انتخابات پیش رو و نقش زنان در این انتخابات بیان کرد: در پایان سال مهمترین انتخاب کشور را داریم که به دلیل حمایت از نظام و رهبری و برای ناامید کردن دشمنان با بصیرت لازم و همراه کردن دیگران در این تکلیف سیاسی حضور بهم می‌رسانیم و شما بانوان برای همراه کردن خانواده نقش بسیار مهمی دارید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات