چهارمین رزمایش مشترک سازمان بسیج عشایری استان چهارمحال و سازمان جهاد کشاورزی استان و ادارات مرتبط با جامعه عشایری به مناسبت عید سعید مبعث وایام الله دهه مبارک فجر فردا 20بهمن در شهرستان خانمیرزا آغاز می شود.
کد خبر: ۹۵۷۷۶۳۷
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری ، علی اصغر ایزدی مسؤول سازمان بسیج عشایری استان گفت: این رزمایش در بخش ارمند روستاها ی  کم برخوردار و محروم داد   نازک   و سرتنگ  با حضور بیش از 15گروه جهادی بارویکردهای فرهنگی و محرومیت زدایی عمرانی و خدمات رسانی و پزشکی و دامپزشکی آموزش و مشاوره و ترویج کشاورزی و بهره وری  و  زنبوردار ی و برسی   واحصا مشکلات جامعه هدف با بر گزاری میز خدمت با حضور مدیران کل مرتبط با جامعه عشایری  اجرا خواهد شد.

وی افزود: در بخش فرهنگی  حضور در گلزار شهدا زیارت خانواده معظم شهدا  و تجدید میثاق با شهدا ،

سرکشی از خانواده شهدا، اجرای جشن انقلاب و جهاد  تبین در روستاهای  مذکور،دیواره چهره به چهره با بزرگان عشایر  منطقه، دیدار با معلمین ودانش آموزان، مشاوره تحصیلی به دانش آموزان اجرا خواهد شد.

ایزدی گفت: در بخش  پزشکی،  ویزیت و داروی رایگان،در بخش دامپزشکی،  توزیع واکسن و دارو جهت احشام، سم پاشی  محل نگهداری  احشام و  در بخش خدمت مومنانه نیز،  توزیع  آرد،  شکر،  سیب زمینی،  میوه،  برنج ، البسه،  لوازم التحریر، و کیف، را داریم.

 این مقام مسئول خاطرنشان کرد: توزیع بذر گیاهان دارویی و توزیع خورک دام جهت احشام  منطقه در بخش ترویج کشاورزی و بهره برداری از ارضی، مطالعه ظرفیت ها ی موجود جهت کار آفرینی و ایجاد باغات میوه در بخش عمرانی از دیگر خدمات این رزمایش است.

ایزدی افزود: بررسی انتقال آب به زمین های کشاورزی، نیز در دستور کار  کارشناسان و گروه های جهادی قرار دارد.

ارسال نظرات