خبرهای داغ:
سیده فاطمه سیدمدلل کار مدرس حوزه و دانشگاه بر لزوم تأکید بر اهمیت نقش مردم در انتخابات در راستای عمل به فریضه جهاد تبیین تأکید کرد.
کد خبر: ۹۵۷۷۶۸۰
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، دکتر سیده فاطمه سیدمدلل کار مدرس حوزه و دانشگاه طی سخنانی در جمع دانش آموز دختر رأی اولی با اشاره به اهمیت بسیار زیاد حضور مردم به خصوص نسل جدید در انتخابات پیش رو اظهار داشت: به تعبیر رسای مقام معظم رهبری، مردم همه کاره‌اند و این در حالی است که دشمن در جنگ رسانه‌ای خود به دنبال القای این مساله است که رأی مردم در جمهوری اسلامی، یک رأی تزیینی است و مردم کاره‌ای نیستند.
وی افزود: آن چه مهم است این که ما باید در راستای عمل به فریضه جهاد تبیین، نشان دهیم که انتخابات و مقوله مشارکت مردم در آن تا چه در جمهوری اسلامی حائز اهمیت است کما این که در کلام امامین انقلاب بر این مساله به طور خاص تأکید شده است.
سید مدلل کار گفت: از سوی دیگر حضور پرشور و آگاهانه اقشار مختلف مردم از جمله زنان و دانش آموزان در پای صندوق‌های رأی، تضمین بخش اقتدار و امنیت کشور است و با انتخاب افراد صالح و متخصص و متعهد در مجلس، به تدریج زمینه حل و یا کاهش مشکلات کشور را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات