خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقامت بسیج امام رضا(ع) گفت: ظهور انقلاب اسلامی ایران حاصل زحمات اولیای دین برای اجرای قوانین اسلام و برپایی حکومت عدل الهی بود.
کد خبر: ۹۵۷۷۷۶۱
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

سرهنگ مهدی حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در روز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷بود که امام (ره) پس از ۱۴ سال و چند ماه تبعید به وطن بازگشتند و پیروزی انقلاب اسلامی ایران شروع عصر تازه‌ای در تاریخ ایران به شمار می‌رود.

وی افزود: کشوری که چندین هزار سال تحت سلطه شاهان و استعمارگران قرار داشت از بند زنجیر اسارت رها شده و سرنوشت آن را مردم مسلمان و انقلابی رقم زدند.

حیدری بیان کرد: در یک کلام، ظهور انقلاب اسلامی ایران حاصل زحمات اولیای دین برای اجرای قوانین اسلام و برپایی حکومت عدل الهی بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) گفت: برنامه‌های متنوعی در این ایام در سطح حوزه‌ها وپایگاه‌های تابعه برنامه‌ریزی شده و درحال اجراست.

وی ضمن دعوت مردم انقلابی قم به شرکت در راهپیمایی باشکوه و تاثیرگذار ۲۲ بهمن و تجدید میثاق با آرمان‌های امامین انقلاب اظهار داشت: ما باید دین خود رابه نظام و انقلاب اداکنیم و با جهاد تبیین و بیان دستادورد‌های انقلاب اسلامی زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال را فراهم نماییم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار