استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروز ما با دشمن در یک جنگ ترکیبی قرار داریم که بخشی از آن شناختی هست و دشمن در آن با ابزار رسانه و فضای مجازی در حال تولید محتوا برای اشغال و هدایت ذهن‌ها است.
کد خبر: ۹۵۷۷۷۶۸
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، محمد کرمی روز جمعه در آیین افتتاح همزمان ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی که در سیمای سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه رسانه دائماً نیازمند نوآوری و تغییر هستیم چرا که این موضوع بسیار اثرگذار است.

وی افزود: رسالت صدا و سیما رسالت سنگینی است که برای برقراری عدالت تبلیغاتی انتخابات در حال انجام است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها همواره علیه ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نیستند، تصریح کرد: صهیونیست‌ها به صراحت اقرار می‌کنند که اگر در منطقه اتفاقاتی در حال وقوع است و ملت عزیز فلسطین و مردم غزه با مقاومت ایستاده‌اند، ریشه استکبار ستیزی جمهوری اسلامی است و باید مورد هدف قرار گیرد.

وی ادامه داد: دشمنان با شیوه‌ها و روش‌های مختلف در تلاشند تا یأس و ناامیدی میان مردم به وجود بیاورند و از این طریق اراده‌ها را تضعیف کنند.

کرمی خاطرنشان کرد: نظام ما نظام اسلامی است و ما برای اجرای احکام الهی آمده‌ایم که این مسوولیت سنگینی است چرا که آن را در ادامه حرکت انبیا می‌دانیم بنابراین آنها به دنبال انحراف هستند.

وی افزود: آنها اهداف ما را هدف قرار داده‌اند. بر همین اساس مجموعه‌های رسانه‌ای و فرهنگی مسوولیت سنگینی در زمینه تولید محتوا بر عهده دارند.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ما نباید در موضع پدافند باشیم تا آنها دائماً به ما هجوم بیاورند و ما پدافند داشته باشیم بلکه ما باید با این همه مبانی نظری قوی علیه آنها هجوم داشته باشیم.

وی بیان اینکه سیستان و بلوچستان در حال پیشرفت است، بیان کرد: جلساتی با نخبگان دانش آموزی برگزار شد که بایستی از دانش آموزان نخبه در تولیدات رسانه‌ای استفاده شود و برای تحرک آنها برنامه‌های تولیدی آنان نیز پخش شود.

کرمی ادامه داد: دانش آموزان باید با تحرک علمی و ایجاد مهارت رشد کنند زیرا آنان ظرفیت مغتنم برای کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه در دوره‌های برنامه نویسی دانش آموزان بسیار موفق ظاهر شدند و باید رشد علمی در این زمینه انجام شود، گفت: باید سرانه مطالعه میان دانش آموزان افزایش یابد چرا که این کار موجب جهش فکری و رشد آنها می‌شود.

ارسال نظرات