خبرهای داغ:

دعوت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا از مردم به راهپیمائی 22 بهمن

تبریز- مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا با صدور پیام تبریکی از اهالی روستاهای هدف قرارگاه، امامان روستا مسئولان دهستان ها و هسته ها و گروه های جهادی بسیجی برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۷۷۸۱۹
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن این پیام آمده است؛

بسمه تعالی

با حمد و ستایش به محضر باری تعالی و درود بر پیامبر خاتم (ص) و اهل بیت کرامش که چراغ راه بشریت اند

فرا رسیدن چهل و پنجمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی که الگویی کامل از ایستادگی، استقلال‏ طلبی و آزادی‌خواهی ملت شریف ایران اسلامی برابر ظلم است را تبریک و تهنیت می‌گوییم.

دهه مبارک فجر بی تردید، جشن تجلی اراده ملتی سرافراز است که این نهضت با درایت و رهبری حضرت امام خمینی(ره) توانست به دوران تاریک پهلوی، سرسپردگی و ستم‌ها پایان بخشد و فصل نوینی را در تاریخ این کشور رقم بزند. انقلاب اسلامی توسط معماری بزرگ در عرصه تاریخ جهان، حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذاشته شد و به حق مقام رهبری این بنیان را در دنیا درخشان و درخشان‌تر کردند.

پیامد حرکت بنیانگذار انقلاب اسلامی در زمانی شروع شد که جهان شرق، دین را افیون جامعه می‌دانست و جهان غرب با گذاره‌های تقابل علم و دین مواجه بود و هر دو معنویت و دین را از بدنه اجتماعی حذف کرده بودند، اما امام خمینی(ره) و یاران ایشان نظریه آوردن دین از حاشیه به متن زندگی فردی و اجتماعی را مطرح کردند که ثمره آن ترویج معنویت در بطن جامعه بود و انقلاب اسلامی حاصل چنین تفکری است.

یوم الله ۲۲ بهمن، پیام‏ آور نام و یاد شهیدانی است که در راه پیروزی این انقلاب و دفاع از تمامیت سرزمینی جان فشانی کردند و برهمگان واجب است که مدافعان راستین این راه و وحدت جامعه خود باشند، زیرا دشمنان طی این چهار دهه هیچگاه از توطئه و دسیسه علیه این ملت و سرزمین دست برنداشته و از راه‌های مختلف به دنبال تفرقه افکنی هستند و بهترین راه برای خنثی سازی این اقدامات، تلاش برای حفظ سرمایه‌های مادی و معنوی این کشور در همه ابعاداست.

قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا به عنوان مجموعه تربیتی، فرهنگی، تمدن ساز و محرومیت زدا از سالهای پیش فعالیت خود به عنوان قرارگاه مردمی و اجتماعی در راستای تحقق هرچه بیشتر آرمان های جمهوری اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب و ضرورت‌های جامعه با مدل و نرم افزار امام محور در روستاهای محروم جامعه برای پیشرفت و آبادانی در قالب برنامه های عمران و زیرساخت، فرهنگی، سلامت و بهداشت، تعلیم و تربیت و فرهنگی تلاش می نماید
اینجانب ضمن تبریک مجدد ایام فرخنده دهه فجر به ملت شریف ایران اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، از اهالی روستاهای هدف، امامان روستا، مسولیت دهستان ها و بخصوص اعضای گروه ها و هسته های جهادی همکار قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا می‌خواهم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشارکت داشته باشند و موجب سربلندی هر چه بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران شوند.

ومن الله التوفیق
سیدمهدی حسینی
زمستان ۱۴۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها