خبرهای داغ:
سازمان بسیج فرهنگیان استان گلستان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۷۷۸۴۴
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶

بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان گلستان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛سازمان بسیج فرهنگیان استان گلستان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای را صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می گیریم که شاهد تحولات مهم و تاثیر گذار در منطقه و جهان هستیم.
در عرصه بین الملل، مقاومت در یک اقدامی هماهنگ و صبورانه سرمایه های نظام استبداد و استکبار را در جلوی دیدگان جهانیان به آتش می کشد هر چند که در این راه مسلمانان مظلوم و مقتدر غزه روزانه صدها شهید غیر نظامی اعم از زن و کودک را تقدیم مسجدالقصی می کند و این محور مقاومت یعنی ایران است که رهبری شجاعانه و هوشمندانه خود را به رخ جهانیان می کشاند.

در عرصه داخلی نیز پیشرفت های چشمگیر اقتصادی، علمی و نظامی با وجود تحریم ها و محدودیت ها، رتبه اول رشد همه جانبه را در کشورهای منطقه شاهد هستیم و البته که تورم ناشی از بی کفایی ۸ ساله دولت سابق مردم را تحت فشار اقتصادی گذاشته است.

ولیکن شاید نقطه عطف این روزها، انتخابات سرنوشت ساز مجلس است که نظام استکباری و وطن فروشان از خارج کشور و برخی جریانات نفوذ در داخل بعد از شکست فتنه مهسا کومله به دنبال انتقام گیری از نظام و مردم هستند لذا تمام کوشش و سرمایه خود را جهت کمرنگ جلوه دادن و خلوت نمودن صفوف و صندوق های رای خواهند نمود.
لذا باطل السحر این ماجرا مانند همیشه گوش جان سپردن به رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی است که حضور پر رنگ و پر شور مردم را در انتخابات خواستار شدند و در این میان نقش نخبگان به ویژه فرهنگیان بسیجی و افسران پیشرفت جامعه اند که در جهاد تبیین بیش از پیش از اهمیت ویژه ای برخوردارند.
از این رو فرهنگیان بسیجی استان ضمن شرکت هوشمندانه و فعال در انتخابات پیش رو از تمام توان خود در معرفت بخشی دستاوردهای انقلاب اسلامی جهت امید آفرینی و حضور آحاد ملت به ویژه رای اولی ها استفاده می کند.
در پایان حضور مردم به ویژه معلمین و فرهنگیان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال می تواند نقطه عطفی در ناامیدی دشمن و پشتوانه ای محکم برای نظام مقدس اسلامی باشد.
به امید سربلندی ایران عزیز
#سازمان_بسیج_فرهنگیان_گلستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها