دعوت نوجوان دغدغه از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات

خواهر بسیجی عضو حوزه بسیج حضرت صدیقه کبری(س) قرچک با انتشار یادداشتی، ضمن اعلام همبستگی بین اقشار مختلف از آحاد مردم بویژه جوانان دعوت کرد در انتخابات سرنوشت ساز اسفند ماه شرکت و حماسه ای دیگر خلق کنند
کد خبر: ۹۵۷۷۸۵۲
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ قُلْ جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ كانَ زَهُوقاً؛

و بگو حق فرا رسيد و باطل مضمحل و نابود شد و (اصولا) باطل نابود شدنی است!»

 

چهل و پنج سال است که وطن ما ایران،  توسط سیدی عظیم الشان به پشتیبانی از اسلام در آمده است .

این سید که روح خدا نام دارد پایه های این انقلاب را طوری بنا کرد که هیچ   طوفانی آن را نلرزاند، طوفانی مثل هشت سال جنگ هم آن را نلرزاند، توطئه ها و فتنه های آنها هم آن را نلرزاند و من مطمئن هستم که این پرچم روزی به دست حضرت مهدی صاحب الزمان(عج) می رسد.

چهل و پنج سال پیش زنان و مردان ما با خون خود در  انقلاب را آبیاری کردند و هرساله به یاد این شهیدان و به منظور جشن پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی برگزار می‌شود که شرکت در آن بر ما واجب است و این کمترین کار برای بزرگداشت   خون شهدای زن  و مرد  مبارز انقلابی است .‌

چندیدن سال است که دشمنان ما بر روی محور خانواده بویژه  زن به عنوان ستون خانواده ، برنامه ریختند تا زنان غیور ایرانی را به جهان نشان ندهند ، آنها می‌خواهند به جهان نشان ندهند حضور زنان ایرانی را، زنانی که فرزندان ،همسران و پدران خود را فدای این خاک و انقلاب کرده اند.

و ما زنان و دختران ایرانی با حضور در راهپیمایی، به جهان ثابت خواهیم کرد که  گوش به فرمان رهبرمان هستیم و به حرف های دشمنانی که شبانه روز در تلاش هستند گوش نمی‌دهیم .

ما شیعیان لعنت میکنیم کسانی که در زمان امیرالمؤمنین، از ولی فقیه زمانشان اطاعت نکردند.

مراقب باشیم که مبادا روزی ما را لعنت کنند به خاطر اطاعت نکردن از ولی فقیه زمانمان سید علی ...

امروز یکی از مسائل کشور ما که بر همه ی ما واجب است اطاعت از امر ولی فقیه و رهبری است ‌؛ رهبری که خون دلها برای این وطن و مردم خورده است ، دلسوزانه پای انقلاب و اسلام ایستاده است و امروز وظیفه همگانی ما اطاعت از ولی امر مسلمین و  شرکت در انتخابات است .  

 و البته مردم همیشه در صحنه و گوش به فرمان ، همواره این رویا را برای دشمنان ، رویایی محال و نشدنی تبدیل کرده اند.

 هم وطن، برادر من، خواهر من ،وظیفه ما گوش به امر سید خراسانی بودن، این مقتدر مظلوم است،

ایشان امروز تاکید می کنند که وظیفه شرعی ما حضور در پاس صندوق های رای است   و ما همه   برای نا امید کردن و مایوس کردن دشمنان و اطاعت از امر رهبرمان می آئیم.

  وعده دیدار  امت اسلام ۱۱ اسفند؛ پای صندوق های  رای  

 

/انتهای پیام

 

یادداشت نوجوان دغدغه مند ، نرگس فعلی

 

ارسال نظرات