خبرهای داغ:
مدیر شواری سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان:

حاج قاسم ولایت مداری را در معرض دید همه قرار داد / حضور در پای صندوق رای یک تکلیف برای من و شماست

حجت الاسلام محسن کیایی گفت: دشمنان هرچه تلاش کنند ، هشتگ ها راه بيندازن ، اراجیف بگویند مردم علی رغم وجود مشکلات معیشتی به نظام و ولایت باور دارند و در صحنه حاضر خواهند شد و دشمنان را قطعا ناکام می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۷۷۸۵۳
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

حاج قاسم ولایت مداری را در معرض دید همه قرار داد / حضور در پای صندوق رای یک تکلیف برای من و شماست

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت‌الاسلام محسن کیایی مدیر شواری سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان در مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد شهادت شهید نصرت اله نجات اللهی و یادبود شهید امرالله آقایان در روستای النگ گفت : هدف از بعثت پیامبر (ص) نجات انسان از ضلالت و گمراهی است. امروزه ما باید خوش خلقی را از خرمن با برکت پیغمبر اکرم(ص) خوشه چینی کنیم و به عنوان بهترین الگو و بهترین آموزه در زندگی فردی و اجتماعی نهادينه کنیم.

حجت‌الاسلام کیایی با اشاره به آیه إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَيَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَٰنُ وُدًّا گفت : یکی از مولفه های مهم شهدا ایمان به خدا است ، شهدا مجذوب در الله تعالی و فانی در خدای متعال بودند. شهدا در اخلاق و غیرت نمونه بودند ، شهدا اهل حیا بودند. شهدا درس غیرتمندی را برای همیشه در تاریخ به ما می آموزند.

وی افزود : زمانی که یک خانم از خیابان و کوچه با وضع نامناسبی عبور می کند و خودش را در معرض تماشا قرار می دهد بدانید در خانه اش یا پدر بی غیرتی دارد یا برادر و شوهر بی هویتی و بی غیرتی دارد این کلام امیرالمومنین علی(ع) است. امروز مصمم شویم همچون شهدا در خانواده و در محل زندگی خود غیرت را در معرض تماشا بگذاریم.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان در ادامه عنوان کرد: زمانی که به قالب وصیت نامه شهدا نگاه می‌کنیم حتما به این دو موضوع پرداخته اند ، اول ولایت مداری و دوم مسئله عفاف و پوشش برای بانوان است . حاج قاسم عزیز سیدالشهدا جبهه مقاومت می‌فرماید : برای نجات اسلام خیمه ولایت را رها نکنید. حاج قاسم ولایت مداری را در معرض دید همه قرار داد.

حجت‌الاسلام کیایی با اشاره به سخنان سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: کسی که میخواد رهرو شهدا باشد باید کلام و دغدغه شهیدان را به جان بخرد ، حاج قاسم عزیز در جایی دیگر به این نکته اشاره کرد که والله والله والله هر که مقام معظم رهبری مدّظلّه العالی را قبول نداشته باشد عاقبت بخیر نمی‌شود.

وی ادامه داد: شهدا رفتند و هرچه داشتند در طلب اخلاص گذاشتند و کار حسینی کردند اما امروز من و شما باید کار زینبی کنیم و زینب وار باید در مسیر شهدا باشیم کار و رسالت حضرت زینب (س) امروز تکلیف من و شما است.

حجت الاسلام کیایی با توجه به اهمیت مسجد در دین اسلام گفت : حضور در نماز جماعت و نماز جمعه رهروی از راه شهداست شهدا در وصیت نامه های خود گفتند مسجد سنگر است و نباید آن را ترک کنیم‌.

ایشان در ادامه بيانات خود به موضوع راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند پرداخت و خاطر نشان کرد : روز یوم الله ۲۲ بهمن در پیش است ، رهبری عزیز تر از جانمان در دیدار با نیروی هوایی فرمودند : انشالله به عنایت پروردگار متعال و شهدا ملت ما همه همه زن و مرد ، پیر و جوان پر شور تر از سال های گذشته چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند‌ و به خودشان می بالند. در ۱۱ اسفند حضور در پای صندوق رای یک تکلیف برای من و شماست و یک حق است ، حق دخالت در سرنوشت کشورمان را به من و شما دادند ، یک تکلیف شرعی که رهبر حکیم فرزانه فرمانده کل قوا و مراجع بزرگوار تقليد بر گردن ما گذاشتند لزا در پای صندوق رای همه عزیزانی که از فیلتر نظارت عبور کردند انشالله صالح اند اما انشالله مردم از بین آنان به افراد اصلح در خبرگان رهبری و هم در مجلس شورای اسلامی رای خواهند داد.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان تلاش های دشمن بمنظور عدم شرکت مردم در انتخابات را بیهوده خواند و گفت : دشمنان هرچه تلاش کنند ، هشتگ ها راه بيندازن ، اراجیف بگویند مردم علی رغم وجود مشکلات معیشتی به نظام و ولایت باور دارند و در صحنه حاضر خواهند شد و دشمنان را قطعا ناکام می‌کنند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه ما باید به خوبی از امانت شهدا یعنی این نظام و انقلاب به خوبی امانت داری کنیم گفت : امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خون بهای همه شهداست ، یک امانت است که ما به سپرده شد. مفسر کبیر قرآن حضرت آیت الله جوادی آملی می‌فرماید : اگر خدای نکرده به این نظام و انقلاب آسیب برید لعنت همه آیندگان دامن گیرمان خواهد شد. شهدا در پای درخت این انقلاب خون ريختند با خون این درخت را آبیاری کردند و به من و شما سپردند و ما وظيفه داریم به خوبی از آن امانت داری کنیم‌.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار