مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

عامه مردم پایبند انقلاب هستند

نمین- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: عامه مردم پشتیبان و پایبند انقلاب هستند و مسوولان باید قدردان و خدمتگزار مردم وفادار به انقلاب باشند.
کد خبر: ۹۵۷۷۹۱۹
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷

عامه مردم پایبند انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده صبح جمعه در «جشنواره قرآنی» به مناسبت دهه فجر و عید مبعث در شهرستان نمین اظهار کرد: از زمانی که آیه «اقرا باسم ربک الذی خلق» نازل شد جریان حق و باطل و جریان نبرد توحید باوری و پذیرفتن ولایت خدا و حرکت در مقابل تاییدات الهی در مقابل مستکبرین عالم آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد.

وی بعثت را الگوی انقلاب اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم (ص) در دعوت مردم به اسلام، اجبار و زور به کار نبست و اراده، تفکر و تعقل مردم را اولویت قرار داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل ادامه داد: در جریان انقلاب اسلامی ایران نیز با تبعیت از سیره رسول اکرم (ص) مردم با اراده و انتخاب خود به میدان آمده و انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند.

جعفرزاده عامه مردم را پایبند انقلاب معرفی کرد و گفت: عموم مردم در دفاع از انقلاب پایبند و ثابت قدم هستند این امر مسؤولیت و رسالت مسؤولان نظام را سنگین‌تر می‌کند تا با خدمتگزاری شایسته، قدردان مردم انقلابی ایران اسلامی باشند.

جذابیت بخشی به آموزه‌های قرآن در اولویت باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تاکید بر بر ضرورت جذابیت بخشی به فعالیت‌های قرآنی افزود: هنگامی که پیامبر اکرم (ص) به قرائت قرآن می‌پرداخت دشمنان اسلام به دور از چشم هم، مجذوب آیات الهی می‌شد و به صدای روحبخش قرآن گوش فرامی دادند.

جعفرزاده قضیه قرآن سوزی در کشورهای غربی را نشانه هراس دشمنان از عالم گیر شدن ندای آسمانی قرآن دانست و بیان کرد: در همان سالی که قرآن را سوزاندند در کشور آمریکا تعداد ۲ میلیون قرآن به فروش رفت و این نشان می‌دهد برخلاف تصور دشمن با سوزاندن کتاب مقدس قرآن گسترش روزافزون آموزه‌های قرآنی در جهان را شاهد هستیم.

وی شهرستان نمین را حائز ظرفیت بالای قرآنی برشمرد و افزود: ما در بین اهل سنت و شیعه شهرستان نمین ظرفیت‌های بسیار مستعد قرآنی داریم که باید علمای و روحانیون و مسئولین این شهرستان در شناسایی استعدادها و حمایت از فعالیت آنان بیش از پیش تلاش کنند.

ارسال نظرات