مدال طلای سنگین وزن کشتی پهلوانی جهان از آن پهلوان ایرانی شد

تبریز- مسابقات جهانی کشتی پهلوانی در تبریز با قهرمانی احمد میرزاپور از ایران در وزن به اضافه یکصد کیلوگرم و شناخت نفرات برتر دیگر وزن‌ها به پایان رسید.
کد خبر: ۹۵۷۷۹۴۵
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در مسابقات جهانی کشتی پهلوانی که به مدت دو روز در تبریز برگزار شد کشتی گیران ۱۲ تیم خارجی و ۲ تیم داخلی در ۶ وزن رقابت کردند.

در وزن به اضافه یکصد کیلوگرم احمد میرزاپور از ایران اول شد و وزیر ورزش و جوانان مدال طلای این وزن را بر گردن وی آویخت، فاتح یاشارلی از ترکیه در مکان دوم ایستاد و رضا هادی و مصطفی طغانی هر دو از ایران به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۱۰۰ کیلوگرم علی بنجوکلو از ترکیه اول شد، علی محمدی از ایران به مقام دوم رسید و عرفان حسین‌زاده از ایران و محمد کاظم بیگزاده از افغانستان به صورت مشترک سوم شدند.

در مسابقات وزن ۹۰ نیز محمد مصطفوی از ایران به مقام قهرمانی رسید جواهر میرزا مرادف از ازبکستان دوم شد و صمد اوز اصلان از ترکیه و داریوش اباذری از ایران به صورت مشترک سوم شدند.

در این مسابقات ورزشکارانی از کشور‌های جمهوری آذربایجان، جمهوری آجارستان، افغانستان، گرجستان، هند، پاکستان، روسیه، رومانی، تاجیکستان، ترکیه، ازبکستان و تیم‌های ملی ایران الف و ب با هم رقابت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها