مراسم بزرگداشت به یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و بزرگداشت شهدای جهانی مقاومت اسلامی و همچنین یادواره شهدای روستای حاجی‌آباد زرین اردکان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۸۰۱۸
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم بزرگداشت به یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و بزرگداشت شهدای جهانی مقاومت اسلامی و همچنین یادواره شهدای روستای حاجی‌آباد زرین اردکان برگزار شد.
 امام جمعه اردکان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای روستای حاجی آباد زرین بر ادامه راه آنها و پاسداری از آرمان های والای انقلاب و شهداء تأکید کرد.
 وی با تبریک بعثت پیامبر اکرم (ص)، هدف از بعثت پیامبران را اجرای عدالت، مبارزه با طاغوت و ظالمین، از بین بردن خرافات و امور جاهلی بیان کرد.
 حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم غزه، گفت: امروز اجتماعات میلیونی که در سراسر دنیا بر علیه اسرائیل شکل می گیرد در دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم است و زور و تأثیر این اجتماعات گاهی از موشک بیشتر است.
 وی با بیان اینکه ملت ایران به این فلسفه بعثت پیامبر که مبارزه با طاغوت بود بوسیله یک رهبر الهی عمل کرد، افزود: امام راحل ما با نفس مسیحایی خود کالبد بی رمق اسلام و ملت ایران را زنده و احیا کرد و ما به این رهبر افتخار می کنیم چرا که عزت و عظمت امروز ملت ایران مرهون حضرت امام خمینی (ره) است.
 امام جمعه اردکان اظهار داشت: علیرغم همه مشکلاتی که وجود دارد اما با نگاه به گذشته کشور، باید شکرگزار نعمت انقلاب اسلامی باشیم و حقایق را برای نسل جوان تبیین کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار