خبرهای داغ:
استاندار خراسان جوبی گفت: امروز دنیای کفر بسیج شده تا بتوانند روی انتخابات اثر بگذارند و رمز این فتنه جدید هم تلاش برای کاهش مشارکت مردم است.
کد خبر: ۹۵۷۸۰۷۰
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی در جلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به اینکه تمامی تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در خراسان جنوبی صورت گرفته، گفت: افزایش مشارکت مردم در انتخابات یکی از مؤلفه‌های مهم قدرت سیاسی نظام است.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، امروز بیش از هر روز دیگری متزلزل و سست شده و قدرت خود را از دست داده است، افزود: شکست‌های پی در پی آمریکا در منطقه از محور مقاومت باعث عصبانیت آن‌ها شده و بدنبال اثرگذاری بر انتخابات ایران و کمرنگ کردن آن هستند.

استاندار با اشاره به اهمیت حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی به ویژه در شرایط فعلی که استکبار جهانی با تمام توان بدنبال کمرنگ کردن انتخابات در ایران است، افزود: امروز دنیای کفر بسیج شده تا بتوانند روی انتخابات اثر بگذارند و رمز این فتنه جدید هم تلاش برای کاهش مشارکت مردم است.

قناعت با اشاره به تلاش شبانه روزی شبکه‌های صهیونیستی، آمریکایی، سلطنت طلب‌ها و منافقین برای اثرگذاری روی کاهش حضور مردم در انتخابات، افزود: متأسفانه برخی جریان‌ها و افراد در داخل نیز در این زمینه با دشمن همراهی دارند که این‌ها نشان می‌دهد یکی از برنامه‌های مهم دشمن، کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.

وی ادامه داد: انتخابات و رأی مردم از مؤلفه‌های مهم قدرت برای نظام است که نباید در این زمینه سهل انگاری شود.

استاندار به برخی خدمات دولت سیزدهم در کشور و استان اشاره کرد و گفت: نهضت ملی مسکن از جمله این خدمات است که روند رو به رشدی دارد و در حال اجرا است.

قناعت با اشاره به اینکه طی ۸ سال دولت یازدهم و دوازدهم تنها ۱۲ هکتار از حریم وارد محدوده شهر‌ها شد، متذکر شد: طی همین دو سال دولت سیزدهم حدود ۵ هزار هکتار زمین از حریم شهر‌ها وارد محدوده شده که با ساختن این‌ها در آینده نزدیک شاهد انقلابی در حوزه مسکن خواهیم بود، این‌ها در حالی است که در دولت قبل هیچ اعتقادی به ساخت مسکن وجود نداشت و هیچ آجری در استان روی آجر گذاشته نشده است.

وی با اشاره به اینکه در جریان سفر وزیر بهداشت به استان نیز شاهد خبر‌های خوشی از جمله اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، ارتقاء بیمارستان‌های بشرویه و خوسف بودیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها