خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از برپایی نشست بصیرتی با محوریت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۸۱۰۳
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه ایام دهه فجر حلقه صالحین شهید مرتضی وطنی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.

طاهره فیض از بسیجیان این پایگاه مقاومت در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به همت مسوول تعلیم و تربیت این پایگاه مقاومت با موضوع آموزش روخوانی قرآن کریم و تشویق بسیجیان به حضور حداکثری در انتخابات با عنوان بیانات مقام معظم رهبري پیرامون انتخابات و انتخاب اصلح برگزار شد.

او افزود: در ایام الله دهه فجر، حلقه صالحین نوجوانان شهید محمدحسین احسانی پیرامون دستاوردهای انقلاب و انتخابات پیش رو و گفتگو با نوجوانان جهت ترغیب اعضای خانواده ها به حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲ تشکیل و با استقبال خوبی همراه بود.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) اضافه کرد: سرکشی مسوول تعلیم و تربیت پایگاه از حلقه شهید مرتضی وطنی به مناسبت ایام الله دهه فجر و دعوت از بسیجیان به منظور حضور حداکثری در انتخابات پیش رو از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

لازم به ذکر است کلاس آموزش قرآن به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه ویژه کودکان و نوجوانان در مسجد ولی عصر (عج) تشکیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار