در آستانه چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛
دستاوردهای انقلاب اسلامی در این 45 سال چنان ترسی بر اندام دشمن انداخته است که برای کوچک نشان دادن آن‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفتند.
کد خبر: ۹۵۷۸۱۱۰
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، هر ساله با قرارگیری در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی رسانه‌های بیگانه تلاش دارند تا با کوچک نشان دادن دستاورد‌های این نظام و ایجاد شبهات در ذهن مردم عامه، بخش مهم و تصمیم‌گیرنده جامعه که می‌توانند در عرصه‌های مختلف کشور حضور پیدا کنند را با خود همراه کنند.

تلاش این رسانه‌های بیگانه در راستای تحریف افکار عمومی به گونه‌ای بود که با سرمایه‌گذاری‌های بسیار در سال‌های مختلف عامل ایجاد ناآرامی‌های مختلف شدند که آشناترین آن در سال ۱۳۸۸ و نزدیک‌ترین آن در سال ۱۴۰۱ رخ داد، اما مهمترین دلیل برای نقش بر آب شدن برنامه‌های دشمن قدرت امنیتی ایران و بصیرت مردم بود که با نادیده گرفتن آن تمام سرمایه‌گذاری‌هایشان بر باد رفت.
دستاورد‌های انقلاب اسلامی با دشمن چه کرد؟
*جوانان این دوران هجمه سنگین دشمن را خنثی کردند و در وادی نور ایستادند

سردار حسین سلامی ۲ آذر ۱۴۰۲ در اجتماع ۱۵ هزار نفری بسیجیان استان یزد با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) به مانند حضرت ابراهیم، بت‌های عالم را شکست و توانمندترین و شکست ناپذیرترین قدرت در عالم را به نام بسیج تشکیل داد، اظهار کرده بود: دشمن با به‌کارگیری تمام عناصر خود بر قلب انقلاب ایران تمرکزی استثنایی ایجاد کرد، ولی امام بزرگوار ایستاد و یک قدم عقب ننشست و اجازه استفاده از ابزار‌ها را به دشمن نداد.

وی ادامه داده بود: در ادامه مسیر انقلاب اسلامی نیز با دستان جانباز مقام معظم رهبری منطق امام خمینی (ره) را گسترش داده شد، روحیه جهاد را شکل دادند، مستکبران را همه جا تعقیب کرده، اجازه استمرار سلطه آن‌ها را در هیچ منطقه‌ای از سرزمین‌های اسلامی نداد، از هیچ ستمگری کمک نخواست و در مقابل هیچ کافر و مشرک کرنش نکرد و تنها به خداوند اتکا کرد و صدالبته که در این مسیر اصحاب باوفایی داشت و دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرده بود: جوانان این دوران هجمه سنگین دشمن را خنثی کردند و در وادی نور ایستادند و علیرغم سرازیر شدن شراره‌های آتش دشمن باز جوانان این مرزو بوم ایستادند و سختی‌ها را تحمل کردند و از امام خود جدا نشد و دوست و دشمن را به خوبی شناخت و میدان را خالی نکرد و در صحنه ماند و توطئه‌های دشمن را خنثی کرد.

سلامی با بیان اینکه این توطئه‌ها بر هر کشور هرچند قدرتمند اگر وارد می‌شد آن را می‌شکست و این اتفاق در طول تاریخ و برای کشور‌هایی که از جمهوری اسلامی قوی‌تر بودند ثابت شد و آن‌ها از هم پاشیدند، تصریح کرد: تنها رمز پایداری این انقلاب استقامت و پایداری پای امام خود و آرمان‌های امام خود بود و این موضوع را تاریخ ثابت کرده است که هر ملتی به بزرگی اهداف رهبر خود نهضتش بزرگ می‌شود و در حال حاضر ما ملت ایران در دامنه قله‌ای ایستاده‌ایم که بر فراز آن نائب امام زمان ایستاده است.

سردار سلامی در سخنرانی خود در آن تاریخ به نکته مهم و قابل توجهی اشاره کرد و آن این بود که ناامید کردن مردم یکی از راهکار‌های دشمن برای جبران شکست‌های خود در توطئه‌های اخیر است، و دشمن نمی‌داند که مردم این کشور به این راحتی از آرمان‌های خود برنمی‌گردند.

* امروز از لحاظ موشکی و پهپادی یکی از قدرت‌های برتر جهان هستیم

سردار محمدرضا نقدی ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ در دیدار با صنعتگران، تولیدکنندگان، شرکت‌های دانش‌بنیان و اساتید دانشگاه یزد با اشاره به تحریم‌های اعمال شده علیه ایران در سال‌های اخیر بیان کرده بود: جمهوری اسلامی ایران توانست از دل تهدیدات دشمن برای خود فرصت‌هایی را ایجاد کند به‌نحوی‌که امروز در بسیاری از امور به‌مانند مسائل اطلاعاتی در سطح جهان یکی از قدرت برتر است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در زمان جنگ تحمیلی امکان نداشتیم در جواب بمباران صدام حتی یک موشک به بغداد شلیک کنیم تصریح کرده بود: جوانان این کشور با اتکا به وعده الهی در مقابل دشمن مقاومت کردند و تسلیم نشدند و از دل این تهدیدات با پشتیبانی به وعده خداوند برای خود فرصت ایجاد کردند و توانستیم امروز از لحاظ موشکی و پهپادی یکی از قدرت‌های برتر جهان باشیم.

شاید کمتر کسی در دنیا وجود داشته باشد که بتواند عظمت قدرت نظامی و امنیتی ایران را کتمان کند و این یعنی ایران پس از انقلاب اسلامی و به واسطه اتکا به خود در زمینه نظامی به یک ابرقدرت تبدیل شده است.

این ابرقدرتی ایران در این زمینه باعث شد تا رسانه‌های غربی به‌گونه‌ای دیگر دست به ناامید کردن مردم بزنند و در این راستا با پمپاژ اخبار منفی تلاش کردند تا ناامیدی را به جامعه القا کنند.

دستاورد‌های انقلاب اسلامی با دشمن چه کرد؟
*پمپاژ ناامیدی از سوی رسانه‌های غربی علیه مردم ایران

علی‌اکبر شمس ۱۷دی ۱۴۰۲ در جریان بازدید از دفتر پایگاه خبری «یزدرسا» اظهار کرده بود: امروز ارزش و نقش رسانه‌ها بیش از هر زمان دیگری بر همگان هویدا است.

وی ادامه داده بود: گر قبلاً با وقایع اتفاقیه، ارزش رسانه و نقش آن در شکل‌دهی افکار عمومی رسمیت یافت؛ امروز می‌بینیم که با ظهور فضای مجازی، این نقش بر اساس ثانیه‌ها تعیین می‌شود و هر رسانه‌ای که این مهم را در نظر داشته باشد، نقش خود را بهتر ایفا می‌کند.

شمس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز رسانه‌ها به‌عنوان سربازان خط مقدم جهاد تبیین نقش برجسته‌ای ایفا می‌کنند، عنوان کرده بود: دشمن تلاش می‌کند تا افکار عمومی و فرهنگ کشور را به سمت بی‌هویتی سوق بدهد؛ تلاش می‌کنند تا اصول انقلاب را به جناحی خاص نسبت دهند؛ درحالی‌که امروز در کشور ولایت‌فقیه، وطن‌پرستی، دین و مذهب، عرق ملی از اصولی است که همه بر آن تأکید دارند.

وی با بیان اینکه دشمن در حال پمپاژ ناامیدی به‌سوی تک‌تک افراد جامعه است، تصریح کرده بود: ضرورت دارد در قالب جهاد تبیین پیشرفت‌ها و عملکرد مسئولان توسط رسانه‌ها به گوش مردم برسد.

این روز‌ها ترس دشمن از پیشرفت و جایگاه ایران در دنیا آنقدر زیاد است که دولت‌های غربی برای شکست دادن این انقلاب و این قدرت سرمایه‌گذاری‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف مانند فضای مجازی و رسانه کردند و با هدف گرفتن نسل جدید تلاش دارند تا این نسل را از انقلاب جدا کنند؛ اما این دولت‌های غربی نمی‌دانند که ملت ایران در تمام سختی‌ها پای این کشور و این انقلاب ایستادند و در این راه جوانان، مردان و زنان زیادی جان خود را از دست دادند.

ملت ایران همواره ارزش این نظام و این انقلاب را می‌دانند و به دستاورد‌های بزرگ آن واقف هستند، بنابراین رسانه‌های غرب بدانند که تلاش آن‌ها بیهوده است و قطعا پیروزی در این راه را تنها در خواب خواهند دید.

ارسال نظرات