فرمانده سپاه حضرت سید الشهداء(ع) استان تهران:

مردم با حضور پرشور در راهپیمایی دشمن شکن 22بهمن حماسه ای دیگر خلق می کنند

فرمانده سپاه حضرت سید الشهداء(ع) استان تهران در بیانیه ای با تبریک چهل وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر به فجر آفرینان وآحاد ملت غیور و انقلابی ایران از مردم شهید پرور دعوت کرد با حضور پرشور در راهپیمایی دشمن شکن 22بهمن بار دیگر همچون سال های گذشته حماسه ای بزرگ خلق کنند.
کد خبر: ۹۵۷۸۱۳۳
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱

به گزارش معاونت روابط عمومی سپاه حضرت سید الشهداء علیه السلام استان تهران متن بیانیه فرمانده سپاه حضرت سید الشهداء(ع) استان تهران به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ

(آیه ۱۳- سوره احقاف)

آنان که گفتند: آفریننده ما خداست و بر این سخن پایدار وثابت ماندند بر آنها هیچ ترس و بیم و حزن و اندوهی (در دنیا و عقبی) نخواهد بود.

دهه مبارک فجر یادآور رشادتها و دلاوریهای مردان و زنانی است که خون خود را برای آبیاری نهال شکوهمند انقلاب اسلامی هدیه کردند و با هدایتگری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بساط ظلم و ستم طاغوت و طاغوتیان را برچیدند.

با گذشت۴۵ سال از فجر پیروزی، نهال انقلاب با راهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و با حمایت بیش از پیش مردمان این خاک پرگهر تبدیل به سرو تنومندی شده که در بخشهای مختلف نظیر؛ تولید ملی، امنیت، حوزه های زیرساخت، علم و فناوری و... ، شاهد اقتدار و صلابت بیش از پیش این کشور استکبار ستیز هستیم، اقتداری که زبونی ابرقدرتهای ظالم را در برابر ابهت مردم غیور این سرزمین رقم زده و به رغم تهدیدها، تحریم ها و خباثت های ظالمانه روز به روز قدرت ایران اسلامی فزونی یافته است.

سپاه حضرت سید الشهدء علیه السلام استان تهران ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و پاسداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی به ویژه سید الشهدای مقاومت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از ملت شریف و نجیب ایران اسلامی که در طی ۴۵ سال همواره یاریگر انقلاب اسلامی بودند دعوت مینماید  با حضور پرشور خود در جشن پیروزی انقلاب در روز بیست و دوم بهمن ماه ضمن تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب برگ زرین دیگری را در تاریخ این مرز و بوم رقم بزنند.

ارسال نظرات