ستایشگران اهل بیت(ع) خراسان رضوی در ۴۵ امین بهار انقلاب، همانند سال‌های گذشته با حضور چشمگیر، آگاهانه و با بصیرت خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اوج ارادت و دلبستگی خود را به امامین انقلاب و نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران به رخ جهانیان خواهند کشید.
کد خبر: ۹۵۷۸۱۴۵
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
بیانیه سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی بمناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، متن بیانیه سازمان بسیج مداحان و هیات مذهبی خراسان رضوی بمناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم
 
 ۲۲ بهمن و راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی و اقتدار ملت ایران است. «رهبر معظم انقلاب»
 
دهه مبارک فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، یادآور مجاهدت و ایثار ملت رشید ایران و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل عظیم‌ الشأن حضرت امام خمینی «قدس سره» و جانفشانی شهیدان سرافراز این سرزمین است.
 
 دهه‌ فجر، شکستن حصر وابستگی کشور به بیگانگان و نوید بخش صبح امید برای مظلومان و طلوع خورشید استقلال و آزادی در این سرزمین است؛ یوم‌الله ۲۲ بهمن روز شکست استکبار جهانی در برابر اراده و قدرت ملت ایران و نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان است.
 
 امسال همزمان با فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی،  انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش داریم، و دشمنان این مرزوبوم تلاش دارند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی منصرف نموده و بذر یاس و ناامیدی را در دل‌ها بکارند، بی‌شک حضور میلیونی آحاد مردم شریف، در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیامی روشن برای نقشه‌های شیطانی استکبار جهانی خواهد داشت و دشمن در این روز صدای واقعی ملت ایران را خواهد شنید.
 
 ستایشگران اهل بیت خراسان رضوی در چهل و پنجمین بهار انقلاب همانند سال‌های گذشته با حضور چشمگیر، آگاهانه و با بصیرت خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اوج ارادت و دلبستگی خود به امام راحل، مقام معظم رهبری و نظام جمهوی اسلامی را به رخ دنیا خواهند کشید و نشان می‌دهند در راستای حفظ و حراست از دستاوردها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر این سرزمین از دوران انقلاب و دفاع مقدس گرفته تا شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
 
 سازمان بسیج مداحان و هیات مذهبی خراسان رضوی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها