مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: جامعه کار و تولید این استان بیست و دوم بهمن امسال همچون گذشته در صحنه حاضر خواهند بود و نشان می‌دهند که پای کار انقلاب و مدافع ارزش های این نظام الهی هستند.
کد خبر: ۹۵۷۸۲۰۷
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان؛ خلیل‌احمد سلامی با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: تاریخ حماسی ایران اسلامی گواه این نکته است که جامعه کارگری و کارآفرینی از دیرباز در عرصه‌های مختلف، نقشی فعال و مسئولانه ایفا کرده‌اند و این موضوع در راهپیمایی بیست و دوم بهمن امسال هم بار دیگر به اثبات می‌رسد.


وی افزود: طبق تأکید رهبر انقلاب، ۲۲ بهمن مظهر اقتدار، اتحاد، همدلی و بیعت ملت عزیز ایران با نظام مقدس اسلامی است.


رئیس کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد گرامیداشت دهه فجر سیستان و بلوچستان ادامه داد: جامعه کار و تولید و تعاونگران استان در روز ۲۲ با آرمان‌های انقلاب و شهدای والامقام ایران اسلامی تجدید عهد و پیمان می‌کنند.


سلامی تأکید کرد: اقشار مختلف مردم سیستان و بلوچستان همانند سایر نقاط کشور، روز ۲۲ بهمن نشان خواهند داد که با وجود برخی مشکلات، همچنان‌ امیدوار و مصمم در مسیر انقلاب اسلامی‌ ایستاده‌اند و سیاست‌های کور و تفرقه‌افکنانه دشمنان این نظام مقدس، خللی بر اراده و وفاداری ملت غیور وارد نمی‌کند.


وی خاطرنشان کرد: دشمن از حضور مردم در صحنه نگران است، چراکه این حضور حمایت و پشتیبانی از انقلاب را نشان می‌دهد، بنابراین هر چه حضور اقشار مختلف پررنگ‌تر و قوی‌تر برگزار شود، اقتدار نظام جمهوری اسلامی و همدلی ملت ایران را بیشتر به رخ جهانیان می‌کشد.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هم اشاره کرد و افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مقدمه و پیشواز برای مشارکت حداکثری و حماسی در انتخابات خواهد بود.

ارسال نظرات