خبرهای داغ:

افتتاح مسکن معلولین و مددجویان اداره بهزیستی شهرستان باغملک

در یک سال اخیر ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض مسکن به مددجویان پرداخت کرده ایم.
کد خبر: ۹۵۷۸۲۲۶
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج باغملک: به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور مسئولین و مددجویان افتتاح چند واحد مسکونی مددجویان اداره بهزیستی شهرستان که هزینه آنها با کمک های بلاعوض و وام مسکن تامین شده انجام شد.

در حاشیه این افتتاحیه رئیس اداره بهزیستی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن خیر مقدم و گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطرات امام خمینی (ره) و شهدا و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: این انقلاب برای مستضعفان و مردم است و یکی از نهادهایی که برای مستضعفین و افراد نیازمند زحمت میکشد سازمان بهزیستی است.

سجاد غلامی با بیان عملکرد یک ساله اداره بهزیستی باغملک افزود: در حال حاضر ۴ هزار و ۴۵۵ نفر از سازمان مستمری دریافت میکنند که هزینه هر ماه ۲ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان است و در یک سال اخیر یعنی از اسفند سال گذشته تا کنون ۸۱۸ نفر به این آمار اضافه شد و مستمری بگیر شدند.

وی ادامه داد: در زمینه ساخت مسکن در یک سال اخیر ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض مسکن به مددجویان پرداخت کرده ایم که در کنار وام بنیاد مسکن وکمک خانواده مسکن خود را تکمیل نمودند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان با اشاره به واگذاری بیش از ۱۵۰ انشعاب آب و برق رایگان مددجویان تحت پوشش بیان کرد: ۸۳۰ میلیون تومان وام ودیعه مسکن ، ۲۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه اشتغال ، هزینه های درمان یکساله ۶۰۰ میلیون تومان ، توزیع وسایل کمک توانبخشی قریب ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه پرداخت کرده ایم و لوازم رایگان در اختیار معلولین قراردادیم ، بیش از ۷ هزار کودک غربال گری شنوایی و بینایی شدند و بیش از ۱۰۰ کارگاه آموزشی در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار کردیم و در حال حاضر ۷ مرکز مثبت زندگی در ۷ نقطه شهرستان فعال می باشد ، همچنین۳ مرکز توانبخشی داریم که به معلولین ذهنی و یک مرکز ویزیت در منزل به معلولین خدمات رسانی میکنند.

غلامی یادآور شد: مراکز ترک اعتیاد ، مراکز مشاوره ، مرکز اورژانس اجتماعی ۱۲۳ نیز فعال و آماده خدمات رسانی میباشند ، هزینه برق  ، آب و گاز مددجوها بر اساس الگوی مصرف رایگان شده است و ۷۰ دانشجوی مددجو داریم که کمک هزینه تحصیلی دریافت می کنند.

وی در پایان از همکاری همه ادارات در زمینه ارائه خدمات به جامعه هدف تشکر کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار