به مناسبت ایام الله فجر و عید انقلاب در منطقه ۱۴ انجام شد؛

نصب هزاران پرچم مقدس ایران بر سردر منازل

شهردار منطقه۱۴ از نصب هزاران پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بر سردر منازل خانواده شهدا و ساکنان محلات این منطقه به یمن گرامیداشت عید انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خبرداد.
کد خبر: ۹۵۷۸۲۸۰
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، امیر یزدی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهتزاز  پرچم جمهوری اسلامی را در سراسر سطح شهرها و بر سر در خانه ها گفت: اکنون که دوباره نسیم جان‌فزای فجر انقلاب اسلامی در کوچه‌های شهر وزیده و می‌رود تا خروش گلبانگ شکوهمند الله‌اکبر را در شب یوم الله ۲۲ بهمن به نظاره بنشینم، در مدیریت شهری و با محوریت محلات و نواحی شش گانه بر آن شدیم تا سردر خانه‌ها و کوچه‌ها با نشان پرچم آذین بندی شود.

وی با بیان اینکه نعمت بزرگی است که اهتزاز پرچم ایران اسلامی را هر روز بر ورودی شهر، میادین، بام مساجد و سردرخانه‌ها می‌بینیم، گفت: بر این اساس همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی« پرچم خوش رنگ و پرافتخار ایران » سر در خانه های شهروندان این بخش از پایتخت نصب شده است.

وی با بیان اینکه اهدای هزاران پرچم مقدس ایران به منازل و ساکنان محلات در حال انجام است، همچنین از پویش فرهنگی هر شهید یک پرچم و نصب پرچم مقدس ایران بر سر در منازل شهدا نیز به عنوان فعالیت شاخص و پیش بینی شده در دهه فجر انقلاب اسلامی ایران در منطقه خبرداد.

یزدی در پایان با یادآوری اینکه محلات و سردر منازل در قالب یک رویداد ملی و با مشارکت مردم، به پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران مزین شده است، خاطر نشان کرد: نقاط مختلف محلات منطقه همزمان با سراسر کشور، آماده برگزاری جشن باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی است و علاوه‌بر پویش نصب پرچم افتخار ایران بر سردر خانه ها، سرودهای مردمی و برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی در ۷۲ساعت پیش رو برای افزایش شور و حال این جشن بزرگ انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات