خانم ریگی مدرس حوزه علمیه گفت: امروزه جنگ نرم تهدیدی برای فرزندان ماست که باید با آن مقابله شود.
کد خبر: ۹۵۷۸۲۹۶
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان ، به مناسبت بزرگداشت دهه فجر نشست فرهنگی مادران ، پرچمداران مقابله با جنگ نرم به همت بسیجیان پایگاه حضرت مریم از حوزه زکیه (س) با سخنرانی خانم زهرا ریگی ، مدرس حوزه علمیه ، برگزار شد .

زهرا ریگی گفت : همانگونه که در جنگ تحمیلی هشت ساله عراق علیه کشورمان زنان همگام با مردان در جبهه های جنگ حضور داشتند ، امروزه نیز دشمنان با رویکردی نوآورانه مانند جنگ نرم که مخرب تر از هر جنگی است ، فرزندان و کشورمان را تهدید میکنند که سهم مادران در مقابله با این جنگ را « پرچمداران ایران » یاد کرد.

وی تصریح کرد: با فرارسیدن زمان انتخابات در کشورمان ، دشمن جنگ رسانه ای خود را آغاز کرده و با افکاری زشت مردم را از شرکت کردن در انتخابات باز میدارد .

ریگی در پایان افزود : طبق نقل قول آقای قرائتی ، یکی از دلایلی که سفارش میکنیم در انتخابات شرکت کنید توجه ویژه قرآن است چراکه در آیه شصت سوره انفال میفرماید : برای دشمن هرچه در توان دارید تولید قدرت کنید ؛ امروز یکی از راه های تولید قدرت شرکت در انتخابات است این کار را مادران با توجه به نقش پررنگی که در خانواده دارند با دعوت از اعضای خانواده می‌توانند به نحو احسن انجام دهند .

ارسال نظرات