جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران از بهره برداری از طرح آبرسانی نیروی زمینی سپاه به ۶ روستا در استان خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۸۳۷۷
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، سردار مجیدرضا حسن‌زاده از بهره برداری از طرح آبرسانی نیروی زمینی سپاه به ۶ روستا در خراسان رضوی خبرداد.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران در تشریح این خبر، گفت: در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی نیروی زمینی سپاه در مناطق محروم و کمتر برخوردار همزمان با سالروز ۴۵ طلیعه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی طرح آبرسانی به ۶ روستا در شهرستان کلات استان خراسان رضوی با حضور مسئولان استانی و مردم آن منطقه به بهره برداری رسید که با اجرای این طرح بیش از دوهزار خانوار از آب آشامیدنی پایدار و بهداشتی برخوردار شدند.

وی با اشاره به عملیات‌های عمرانی انجام شده در اجرای این طرح جهاد آبرسانی، افزود: این طرح با ایجاد بیش از ۱۳ کیلومتر خط انتقال و انجام عملیاتی نظیراحداث حوزه و شیرآلات در مسیر، ساخت سایت مخزن، احداث فشارشکن، استاندارد‌سازی انشعابات خانگی و نصب کنتور احداث حوزه انتقال و توزیع حفر چاه عمیق ۲۵۰ متری با هدف رفع مشکلات در روستا‌های دارای تنش آبی شهرستان کلات به بهره برداری رسید.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: این طرح در روستا‌های چنار، تقی آباد، شورستان، قلعه نو، آبگرم و کلات انجام شد؛ با بهره برداری از این طرح بیش از دو هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۰ هزار نفر در روستا‌های دارای تنش آبی در این استان از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهرمند خواهند شد.

وی افزود: آبرسانی به روستا‌های دارای تنش آبی در استان خراسان رضوی بخشی از برنامه کلان سپاه و نیروی زمینی در کل کشور است و بزودی شاهد بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی در دو استان دیگر کشور خواهیم بود.

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه برنامه کلان آبرسانی به روستا‌های محروم کشور در قالب طرح جهادی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در استان‌های مختلف کشور در حال اجراست، تاکید کرد: آبرسانی به بیش از ۲۰ هزار روستا در مناطق دور دست و فاقد آب شرب سالم و یا دارای تنش آبی کشور هدفگذاری شده است که امروز شاهد به ثمر نشستن یکی از مراحل این طرح در روستا‌های منطقه شورستان شهرستان که در ۷۵ کیلومتری شهرستان کلات از سمت مشهد قرار دارد، است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها