خبرهای داغ:
سردار بشیری:

عملیات والفجر۸ یادآور حماسه دریادلان غواص و ایستادگی و مقاومت آنها است

همدان-فرمانده گروه ۴۳ مهندسی رزمی امام علی (ع) شهرستان ملایر گفت: عملیات والفجر ۸ یادآور حماسه دریادلان غواص است که جنس آنها از ایستادگی و مقاومت بود.
کد خبر: ۹۵۷۸۴۲۷
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار عباس بشیری در مراسم گرامیداشت  دهه فجر و سالروز عملیات  والفجر ۸ در روستای توانه  بخش‌ زرین دشت نهاوند ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: عملیات  والفجر ۸ یادآور حماسه دریادلان غواص است که جنس آنها از ایستادگی و مقاومت بود.

وی  ابراز کرد: رزمندگان  ما با توکل، با ایمان و اعتقاد به خدا، با تکیه بر توان داخلی، با ولایت‌پذیری، با راز داری و ایستادگی توانستند با فتح فاو و عبور از اروند قدرت انقلاب اسلامی را به دنیا نشان دهند.

فرمانده گروه ۴۳ مهندسی رزمی امام علی (ع) شهرستان ملایر عنوان کرد: امروز وظیفه ما در مقابل خون شهدای والفجر ۸ بسیار سنگین است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب‌ در چهل و پنجمین  سالگرد پیروزی شکوهمند خود همچنان در حال مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب است و به هر روشی متوسل شده‌اند و هر چه در توان داشته و دارند بکار گرفته‌اند تا مردم را که مهمترین سرمایه نظام است از صحنه خارج کنند، وظیفه ما تبیین، پشتیبانی و مشارکت در همه عرصه‌های نظام است.

*مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات جواب دشمن را می‌دهند

امام جمعه شهرستان نهاوند نیز در این مراسم اظهار کرد: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات با حضور خود مثل همیشه جواب دشمن را می‌دهند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی گفت: دشمن تمام توان خود را از ماه‌ها قبل بکار گرفته و برنامه‌ریزی کرده تا این انتخابات کم رنگ شود اما همانند همیشه مردم ما با حضور خود جواب دشمن را خواهند داد.

وی افزود: امروز وظیفه همه ما مشارکت حداکثری و پشتیبانی از نظام و انقلاب در عرصه‌های مختلف است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار