حضور باشکوه مردم بخش ساحلی دلوار در راهپیمایی ۲۲ بهمن

در بهار شکوهمند انقلاب اسلامی بار دیگر مردم انقلابی بخش ساحلی دلوار با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت کرده و با آرمان های امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۹۵۷۸۴۴۴
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

حضور باشکوه مردم بخش ساحلی دلوار در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش خبرگزاری بسیح از دلوار، در چهل و پنجمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی بار دیگر مردم انقلابی بخش ساحلی دلوار خطه ی دلاورمردان ایران با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت کرده و با آرمان های امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت کردند.

این مراسم از ساعت 9 صبح از ورودی پارک ساحلی شهر دلوار آغاز و به سمت تپه رشادت در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس برگزار شد.

راهپیمایان بخش ساحلی دلوار  اعم از مسئولین و مردم، ضمن محکوم کردن دسیسه های دشمنان ایران و در رأس آن آمریکای جنایتکار، رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و هم کیشانشان، با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) تجدید بیعت نموده و با پشیتبانی از نظام جمهوری اسلامی و با سر دادن شعار های «مرگ بر آمریکا» و « مرگ بر اسرئیل» انزجار خود را از تلاش های مذبوحانه استکبار جهانی علیه ملت ایران ابراز نمودند.

همچنین پس از مراسم راهپیمایی نیز با حضور مسئولین بخش ساحلی دلوار، مردم و بسیجیان با برگزاری برنامه های شاد، طنز و سرودخوانی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار