دبیر شورای تحول محله مهدوی شهرستان سیمرغ در جلسه قرارگاه برون سازمانی تعلیم و تربیت: طرح «مسجد جامع محله» در دو کمیته محله مهدوی این شهرستان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۵۷۸۴۵۵
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران؛ سرهنگ پور قربان فرمانده سپاه شهرستان سیمرغ در جلسه قرارگاه برون سازمانی تعلیم و تربیت گفت: طرح «مسجد جامع محله» در دو کمیته محله مهدوی این شهرستان اجرا می شود.

سرهنگ پورقربان در ادامه افزود : با توجه به احصاء مسئله و رویکرد توجه به پرورش نخبگانی نیروی در طراز انقلاب اسلامی، ایده تحولی «مسجد جامع محله» در دو پایگاه بسیج باب الحوائج و پایگاه بسیج حضرت ولیعصر(عج) شهرستان سیمرغ به مرحله اجرایی سازی در آمد.

پورقربان خاطر نشان کرد: با توجه به سنجش ظرفیت دو محله توسط رصدگر قرارگاه و طرح موضوع در جلسات هیات اندیشه ورز کارگروه بخش مرکزی و مسئله یابی پیرامون ظرفیت های موجود ایده تحولی «مسجد جامع محله» با همکاری مسجد،مدارس محلات هدف،اداره آموزش و پرورش،اداره تبلیغات اسلامی،بسیج دانش آموزی و تحت راهبری کمیته های محله مهدوی دو محله و با نظارت مستقیم فرمانده قرارگاه شهرستانی امام جمعه محترم و قرارگاه تعلیم و تربیت شروع به فعالیت نمود.

حجت الاسلام مهدی خانلری امام جمعه و فرمانده قرارگاه شهرستانی محله مهدوی نیز در ادامه با تاکید بر استمرار طرح «مسجدجامع محله» و تثبیت و اجرای دقیق پیوست طرح «مسجدجامع محله» اهتمام و دغدغه مندی همه متولیان قرارگاه شهرستانی و مسئولین کارگروهها و کمیته ها را خواستار شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها