خبرهای داغ:
تبریز- فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمائی 22 بهمن بار دیگر ولایت مداری خود را اعلام کردند.
کد خبر: ۹۵۷۸۵۰۹
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، دریادار شهرام ایرانی در جمع راهپیمائی کنندگان 22 بهمن تبریز، افزود: این حضور مردم پیامی آشکار به دشمنان است که هر جا نیاز باشند آنجا حضور خواهند داشت.

وی به نقش بی بدیل مردم آذربایجان در طول تاریخ اشاره و بیان کرد: تاریخ هرگز قیام مردم تبریز را در 29 بهمن سال 56 فراموش نمی کند که چگونه در برابر رژیم ستم شاهی ایستادند و موجب سرعت بخشی پیروزی انقلاب شدند.

دریادار ایرانی با اشاره به مبارزه سردار ملی و سالار ملی با ظلم و جهل، اظهار کرد: مردم آذربایجان از زمان مشروطه با ظلم و جور به مبارزه برخاسته و پس از آن نیز در برهه های حساس غیرت و مردانگی خود را نشان دادند که دوران دفاع مقدس از دوره های درخشان آن است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: همرزمان من از ۲۹ استان در ناوگروه ۸۶ حضور داشتند که ۱۳ نفر از آذربایجان شرقی بودند.

وی تصریح کرد: دشمن باید بداند مردم محکم در برابر توطئه ها ایستاده است و با رهبری فرمانده کل قوا در همه عرصه های علمی، نظامی، صنعتی، سیاسی و ... در قله است.

 

 

 

ارسال نظرات