خبرهای داغ:
دکتر مشهدی عنوان کرد: شعارهای انقلاب چون برآمده از فطرت پاک انسان ها است بر تمام جوامع بشری از مسلمان و غیر مسلمان تاثیر گذار است.
کد خبر: ۹۵۷۸۵۶۲
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

قزوین_حمیدرضا مشهدی رییس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج ضمن گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت:رهبر انقلاب سه ویژگی در بیانیه گام دوم مطرح کردند، رهبری امام، مردم و ایدئولوژی سه عامل اصلی بود که مردم به سمت انقلاب و استکبار ستیزی رفتند تا شاه دست نشانده را ساقط و به حکومت ۲۵۰۰ساله شاهنشاهی پایان دهند.

 مشهدی افزود: آرمان ها و شعارهای انقلاب بسیار جذاب هستند و در تمام دنیا مشتری دارند چون انقلاب فرهنگی که سال ۵۷ با رهبری امام مستضعفان به پیروزی رسید دنیا را در بهت و حیرت فرو برد زیرا آمریکا ایران را جزیره ثبات و امن می دانست.

وی تشریح کرد: شعارهای انقلاب با فطرت پاک انسان ها سازگاری دارد. کدام انسان و ملتی از آزادی، عدالت، برابری، نفی سلطه کری ان است به خاطر همین صفات مشترک پاک انسانی در ونزوئلا و دیگر کشورهایی که مسلمان نیستند شعار استکبار ستیزی انقلاب ایران خریدار دارد و امروز جهان شمول شده است.

رییس دانشگاه فرهنگیان در پایان اظهار داشت: برای حفظ انقلاب و فرهنگ آن باید انسانها و افرادی را تربیت کنیم که دارای روحیه بسیجی و جهادی باشند که علاوه بر معنویت و شناخت اسلام ناب محمدی در مسیر پیش رو که همواره با چالش های داخلی و خارجی همراه است دچار سستی و تنبلی نشوند.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها